vol desmuntar vell televisor per la seva canó d'electrons

L

lynx_phoenix

Guest
Tinc un televisor molt vell que no funciona d'acord amb la gent que em va donar. Ja he obert els dinosaures i la major part de la seva humitat bastant allà, un munt de pols i aquestes coses. el que m'interessa és el canó d'electrons (sense pantalla), la font d'alimentació i potser qualsevol cosa que pugui ser interessant i útil, és clar, però no el PCB d'edat. en aquests tinc un parell de preguntes. He comprovat en línia i sembla que és un perill per a la salut amb el fòsfor i alguns altres productes químics utilitzats per a la pantalla, crec. considerant que hi ha un buit a l'interior de la pantalla, se separa l'arma des del final de pantalla de fins a la difusió de la matèria perillosa al voltant de la meva habitació, ja que l'aire es precipitaven i que pertorben? Hi ha alguna manera de fer això amb seguretat, en tot cas? la pistola s'enganxa bastant ajustat a l'embut (s'assembla a la seva efectivitat allà) i no estic segur que puc trobar la manera que el seu suposa que surti. Hi ha una "forma habitual" per a fer-ho, o He tractar de fer-ho amb la força bruta? Així mateix, la font d'alimentació sembla ser cargolades i soldades a la cosa, així que potser s'oblidi d'això, però ¿hi ha alguna cosa més que és única per a aquests televisors vells que podrien ser del seu interès? Només estic rebuscant per trobar peces realment. gràcies

Sí, és perillós per trencar un tub de televisió. El risc de fer-se mal a si mateix (i la gent a prop teu) és possiblement més que el "valor" del canó d'electrons Què vols fer amb el "canó d'electrons"

Vostè sap, que un canó d'electrons pot ser utilitzat en un alt buit? No és molt difícil de desmuntar d'un TV CRT, però també es necessita un recipient buit amb una de les barres elèctriques a través, i una bomba d'alt buit per a la seva operació. Possible implosió és el risc de seguretat més greus en manipular tubs de raigs catòdics. Fins on jo recordo, la majoria dels tubs de raigs catòdics tenen un filtre de bombament en el sòcol, que es pot tallar per ventilar de manera segura.

Tall de la llavor d'evacuació encara pot fer esclatar el tub. El mètode utilitzat comercialment quan el tub té una nova arma equipada, però conservant els ja existents de fòsfor és perforar un forat petit (<1 mm) al coll, tan a prop dels pins com sigui possible. Un trepant normal no funciona en vidre que vostè necessita que mol en lloc dels talls del vidre. No és broma, és una bona font d'ells és un dentista, quan comencen a fer servir, el dentista reemplaçar, però encara es talli de vidre i ceràmica moltes vegades més. Eliminar el coll es fa normalment a l'anotar un anell al voltant d'ell a continuació, tocant suaument, es trencarà l'anell i sortir intacte. Brian.

@ Klystron - només volia netejar d'avant, no tinc intenció d'usar-lo en el moment. quan vostè diu "risc" és que el risc a causa de la implosió o productes químics? Ho dic perquè implosió i pot manejar amb precaució, però si els productes químics tòxics des de l'interior de la pantalla en l'aire, ja que estic a casa, prefereixo evitar l'operació del tot. @ FVM - Sí, ho vaig fer una mica de recerca abans de intentar-ho, només per assegurar-se que no hi havia cap utilitat per fer-ne després de treure el canó d'electrons en si. com jo no sóc la intenció d'usar-lo immediatament, l'únic que m'interessa és una part de treball. No obstant això, he llegit que la substitució dels filaments interns de la pistola amb un fet d'un aliatge diferent pot fer que funcioni fora d'un buit. No recordo com es justifica, però em va semblar creïble. @ Entre - gràcies per la info, però com no m'importa al servei de la televisió, però acaba de prendre el seu canó d'electrons, que el mètode FVM segueix treballant per això? Hi ha cap perill, a més de possible implosió? He notat una mica de cinta i la cua molt gruixuda al voltant del coll que vaig assumir sostenia l'arma allà, però ara que ho esmentes forats, és possible que la cinta cobreix els forats d'edat? són bastant simètrica al voltant del coll, així que no ho crec, però com no tinc un trepant, seria convenient trobar un forat d'edat i acaba d'obrir: P

he llegit que la substitució dels filaments interns de la pistola amb un fet d'un aliatge diferent pot fer que funcioni fora d'un buit
tubs CRT han escalfat indirectament càtodes, no puc imaginar com reemplaçar el filament de bricolatge tècniques. I tot i així no serà capaç d'operar un canó d'electrons a la pressió atmosfèrica amb una longitud de recorregut lliure d'uns 100 nm.

dreta, així que suposo que la seva força inútil de passar per tota la feina i el risc d'obtenir un canó d'electrons que probablement no pot utilitzar de totes maneres. Suposo que vaig a rebutjar la televisió i fer una recerca sobre com fer realitat un canó d'electrons en el cas que m'interessa en el futur gràcies a tots els nois de respostes!

Jo ni tan sols pensar en rescatar la pistola per a més endavant. A part de l'evident dificultat de tenir un buit i algunes de molt alt voltatge perquè faci alguna cosa útil, tan aviat com l'aire arriba al càtode s'oxiden i perden eficiència i la gettering magnesi fallarà. Quan un nou canó d'electrons s'ajusta a la reparació d'un tub, que ha de ser bombada a l'estat de buit de prop i llavors l'anell intern de magnesi s'encén en un forn d'inducció. És un procés un temps, no es pot repetir, que l'arma és inútil a menys que l'aire que arriba per segona vegada. Brian.

lol Deixa-m'ho a mi per portar i mantenir una televisió de gran utilitat per obtenir una part d'això és inútil un cop retirat: P de totes maneres, suposo que s'instal · la per sempre - tv vell -> fil d'escombraries marcat com a resolt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back