L
lynx_phoenix
Guest
Tinc un televisor molt vell que no funciona d'acord amb la gent que em va donar. Ja he obert els dinosaures i la major part de la seva humitat bastant allà, un munt de pols i aquestes coses. el que m'interessa és el canó d'electrons (sense pantalla), la font d'alimentació i potser qualsevol cosa que pugui ser interessant i útil, és clar, però no el PCB d'edat. en aquests tinc un parell de preguntes. He comprovat en línia i sembla que és un perill per a la salut amb el fòsfor i alguns altres productes químics utilitzats per a la pantalla, crec. considerant que hi ha un buit a l'interior de la pantalla, se separa l'arma des del final de pantalla de fins a la difusió de la matèria perillosa al voltant de la meva habitació, ja que l'aire es precipitaven i que pertorben? Hi ha alguna manera de fer això amb seguretat, en tot cas? la pistola s'enganxa bastant ajustat a l'embut (s'assembla a la seva efectivitat allà) i no estic segur que puc trobar la manera que el seu suposa que surti. Hi ha una "forma habitual" per a fer-ho, o He tractar de fer-ho amb la força bruta? Així mateix, la font d'alimentació sembla ser cargolades i soldades a la cosa, així que potser s'oblidi d'això, però ¿hi ha alguna cosa més que és única per a aquests televisors vells que podrien ser del seu interès? Només estic rebuscant per trobar peces realment. gràcies