Per què l'amor de l'electrònica o

estimem als subjeects que entenem i després treballar-hi i l'odi als temes que han estat oblidats o difícils d'entendre ....

És una part vital de mi i és una de les coses que em fa ser qui sóc.

La seva sí, els mitjans electrònics de la meva passió, vaig començar a obres de l'electrònica molt jove sobre de 12 anys d'edat sense cap tipus de teoria. i tenir coneixements pràctics de la teoria. Ara vaig amb l'electrònica del sistema integrat només estima els electrònics, ja que mitjançant l'ús de "nosaltres podem construir qualsevol cosa al món"

Vaig començar a estudiar electrònica fa 25 anys. No m'agrada l'electrònica. Vaig començar a odiar quan es va convertir en el meu treball. Ara m'encanten els cotxes i la cervesa ))))))

Jo estic en l'electrònica des de la meva infància. Els miracles de l'electrònica em va fer s'adhereixen a ella i no s'aventuren a. Després de tot m'agrada acceptar reptes en aquest camp, i la meva set de coneixement cada vegada més que em torna boig de l'electrònica. Gràcies per la bona pregunta. Pranam77

Estic respirant amb l'electrònica últims 10 anys: ... Quan vaig acabar el meu primer projecte en el 2001-02 no hi ha més paraules per dir que la felicitat anout ... Des que jo realment addictes a la felicitat ... tots els projectes em fan prendre OneStep Ahedo en el camí del bon home ... Així que m'encanta l'electrònica .... Gràcies vividvilla per aquest post ....

M'agraden de la meva infància. I, ja que tots els que m'envolten.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- missatge afegit a les 20:49 ---------- Previous post va ser als 20 : 44 ---------- </span></span>
, crec. els temes que ens encanta. s'entén més ràpid i recordar per més temps. això és anàlegs a una bella dona i els seus records. Quin fora de tema!

Creu vostè que la vida pot quedar-se sense l'electrònica? Necessitem de l'electrònica durant 24 hores: lol:

L'electrònica és el millor resultat innovador de l'home des de fa segles .. :)

Electrònica (amb el suport de Matemàtiques) em dóna l'oportunitat de portar al món real el que va tenir com idees en la meva ment. Així que gràcies a "productes electrònics" ... Jo sóc el pare de massa nens ara: wink:

Va ser el 6è grau. Díodes emissors de llum bombeta i va atreure, a mi i al meu germà petit. Solíem jugar amb bombeta i bateria. Tenim l'amistat de l'home, que té botiga de reparació de ràdios al nostre barri. Ell va fer el parpelleig del LED per al cotxe de joguina del meu germà. LED parpellejant va començar la curiositat a la nostra ment. Es va iniciar un incendi. Més tard, es va admetre en la Llicenciatura de Física en conjunt. Hem après el bàsic de l'electrònica, el pa va pujar a 555 en la manera de temporitzador astable. ¡Hurra!, LED parpellejar!. El foc encara continua en la nostra ment. El meu germà es va tornar en el seu camí cap mestratge en aplicacions informàtiques. Em vaig interessar en Embedded, LabVIEW, Ràdio Ham. Vaig fer Mestratge en Electrònica i Instrumentació. En l'actualitat va a completar M. tecnologia RF i microones ... No obstant això el foc segueix ... Tot per culpa d'aquesta petita meravella LED. Gràcies! Aneu amb compte.

Tot i que un any d'edat 5-6, volia saber per què les bombetes es cremen, per què piles s'esgotin, per què els xocs d'electricitat que, per què sèrie de ferides motors de corrent altern, però treballava en els motors d'imant permanent no ho va fer. uns anys més tard que jo volia saber per què els transformadors es va incendiar quan està connectat a les bateries, per què els meus pares es van enutjar quan em esquinçar les piles i es va ser un desastre. en un 10 vaig pensar que havia esgotat totes les fonts de coneixement al voltant de mi. però que no era conegut per mi en aquest moment, i no em sembla tan important / important fins molt més tard.

Si ets un apassionat d'alguna cosa, llavors segurament els va encantar, sigui quin sigui el camp que sigui. És la meva passió és per això que m'encanta.

No només l'amor va a morir per ella. la felicitat es crea quan acabem un projecte pot coincidir amb un home convertir-se en pare

M'encanta l'electrònica, ja que té un poder fort per prendre l'ésser humà a un món diferent .. anys es va pensar que era mòbil vindrà.>? TV vindrà? ara \ \ 3G, HD què més que l'amor de l'electrònica ...?: somriure:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back