Per què l'amor de l'electrònica o

Hi ha moltes raons per què m'agrada aquest camp. Una de les raons és "l'exposició primerenca al món de l'electrònica", també, aquest camp és realment impressionant i s'ha convertit en una passió. Que fàcilment pot perdre la noció del temps quan estic envoltat de l'electrònica.

ja que pot canviar el món encara que només sigui per un dispositiu minúscul ... tot en aquest món depèn també de l'electrònica .... equip, el cotxe, la guitarra, una calculadora, una màquina, dispositius biomèdics, tots ells són depèn de l'electrònica .... L'impossible pot ser possible perquè estic possible ... mentre jo faig un dispositiu que pot ser usat al meu compte, molt satisfet es ....

Una altra raó és que l'electrònica és per als enginyers electrònics només (i dels aficionats per descomptat, també). Un gerent d'empresa pot fixar el seu endoll o tallar alguns cables i una electròlisi podria entendre alguns termes econòmics utilitzats en una discussió política a la televisió, o el format del seu PC. Però cap d'ells podia entendre com un simple LED intermitent amb una taula petita i 200 bytes de codi funciona. És per això que m'encanta l'electrònica!

La raó principal és que mai se sent lluny del nostre amant un ...

Ser capaç de dissenyar electrònica i el programari em permet tenir una idea de la meva ment i adonar-se que a la vida real. Això em dóna una sensació d'immens poder i la llibertat. Fa anys, va construir una aplicació de VB sobre la base de reconeixement de veu MS. La VB-app parlat amb un AVR sobre RS232, el AVR enviat RC5 comanda anar a la meva TV / estèreo. He canviat els canals a la meva TV / Ràdio amb un fil de solapa micròfon i la meva veu. No hi ha necessitat de moure en absolut. L'impuls de fer les coses més fàcils i més eficients és la raó per la qual no estem vivint en les coves més. Pereza condueix el món :)

ens agraden les coses que ens fan comfortable.Electronics està fent

Electrònica ........... hum: xoc:. m'ho dius a mi pensar::

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back