La meva font de banc acaba de morir - Reparacions?

I

iceblu3710

Guest
Tinc una font d'alimentació de prova impressionant dels anys 80 que acaba de fer un soroll estrany i després lentament es va esvair. Ara, quan l'encenc les espigues mesurador de voltatge i després lentament s'instal · la i després es va esvair el LED apagat. M'agradaria arreglar-ho, però aquesta és una peça complexa de circularitat analògica que ara es pot embolicar al voltant del meu cap! El que m'agradaria fer és entendre el sistema perquè jo pugui fer un de nou a partir de components més moderns. Amb la gran selecció d'MOSFET de baixa RDS que pot fer un que treu manera menys calor i té una tensió més gran i la gamma actual. No obstant això el primer pas és esbrinar què s'està encenent. Jo entenc que el node (G) genera una tensió proporcional a la tensió d'aquest a través de R2/R3 i que quan el corrent augmenta per sobre del nivell fixat a la part actual de la circularitat baixarà la tensió en el node (G). Amb la forma en esquemes de "hauria de" ser dibuixat crec que es pot assumir que tot el que queda de Q105 maneja la tensió i tot a la dreta s'encarrega de l'actual. A partir d'aquí vaig pensar que no tenen idea de com començar a analitzar el circuit. Ningú sent davant d'un desafiament i disposats a ajudar-me a solucionar les coses? Gràcies! [Attach = CONFIG] 58.095 [/attach]

He mirat en el circuit i plantejar una pregunta: - Hi ha un relé que canvia les aixetes en el transformador per estalviar energia - ¿Ha revisat els seus contactes, que estan operant sota condicions d'un ardorous i podria ser burn't a terme. Franco

Gràcies per la resposta, he comprovat els contactes i que semblen estar bé. Va ser capaç d'obtenir la repetició per canviar els estats amb una altra font d'alimentació i la resistència de contacte va ser molt baixa com s'esperava. Crec que em va bufar un transistor com tots els passius altre aspecte molt bé. Compte que em ajudi a entendre com funciona el circuit?

La font d'alimentació té dues fonts de DC, la primera la sortida principal, tens volts de corrent continu a través de C102, ha de ser de 1,4 X 22 o 44 volts. No és una font d'un altre per al regulador del seu acte, els volts a través de C101 ha de ser 04/01 X 30 V *. La terminal de Q ha de ser un parell de volts més alt que el voltatge de la font d'alimentació està establert en. Si C3 o C4 són curtcircuit després de la PSU entraré en el límit de corrent i la seva sortida serà 0V, intenteu desconnectar i veure si torna la tensió. * Regulador de la font de DC es troba a la part superior de la font d'alimentació principal, així que si s'utilitza el terminal · lectiu com el comú, si la sortida és de 5V DC després de la negativa de la font d'alimentació regles serà de 5 V i els seus 5 positiu, + 42 = 47v Frank

Vaig treure C3 i C4 dels terminals i ara la font d'alimentació s'encén. Quan moc el límit actual entre zero i els pics de tensió de sortida de fins a 100% (~ 22V). Vaig treure terminal (H) de la resta dels cables en el terminal de sortida (+) i després es pot ajustar el corrent de 0 a 100% i l'amperímetre es va moure, però la tensió a la sortida no canvia. C102 = C101 42v 33V = (Q) = 38.5VI posaria el circuit en un model d'espècies perquè pugui jugar amb les coses i aprendre però és molt complex i no he estat capaç d'obtenir una llista de connexions acabat.

Problema més probable en una font d'alimentació de 31 anys són els condensadors. Si són del tipus electrolític, que pot haver fallat. Intenta reemplaçar aquells amb altres nous (no els excedents). A continuació m'agradaria veure en els transistors de potència i veure si estan vius. Un transistor de treball tindrà una base de volatage emissor d'algun lloc en el rang de 0,6-0,8 v. Qualsevol altra cosa, i és probable que sigui explotat.

Com un o altre C3 4 són defectuosos que substituirà a tots dos. Subministrament d'alimentació estabilitzada poden ser propensos a la inestabilitat a causa del seu guany de tensió alta. El problema en aquest moment podria ser que. Franco

Vaig passar les tensions de mesura de la setmana en els transistors i les tapes i cada vegada que inicieu la unitat em voltatges que van un bon 4-7V diferents components i, de vegades fins i tot a través de les seves qualificacions. Aquesta font va ser desafiant en la part no èpica de la seva vida, així que no em vaig a molestar fins i tot arreglar-ho. M'encantaria saber com funciona, tot i que encara. Jo estava fent una llista de xarxa d'espècies, però el sistema no va funcionar, ja que no tenen models per als transistors en la meva taula i no saben com fer que el meu propi transistor models de fulls de dades. Jo ho faria a mà en paper, però els seus per a molts components que vaig a passar un mes amb les matemàtiques abans que la figura de les coses simples a terme. Pot algú donar-me una passejada pel funcionament general de la PSU, així que sé quines àrees el que es pot i se centren en esbrinar les àrees específiques i, de fet aprendre alguna cosa? Gràcies!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back