I
iceblu3710
Guest
Tinc una font d'alimentació de prova impressionant dels anys 80 que acaba de fer un soroll estrany i després lentament es va esvair. Ara, quan l'encenc les espigues mesurador de voltatge i després lentament s'instal · la i després es va esvair el LED apagat. M'agradaria arreglar-ho, però aquesta és una peça complexa de circularitat analògica que ara es pot embolicar al voltant del meu cap! El que m'agradaria fer és entendre el sistema perquè jo pugui fer un de nou a partir de components més moderns. Amb la gran selecció d'MOSFET de baixa RDS que pot fer un que treu manera menys calor i té una tensió més gran i la gamma actual. No obstant això el primer pas és esbrinar què s'està encenent. Jo entenc que el node (G) genera una tensió proporcional a la tensió d'aquest a través de R2/R3 i que quan el corrent augmenta per sobre del nivell fixat a la part actual de la circularitat baixarà la tensió en el node (G). Amb la forma en esquemes de "hauria de" ser dibuixat crec que es pot assumir que tot el que queda de Q105 maneja la tensió i tot a la dreta s'encarrega de l'actual. A partir d'aquí vaig pensar que no tenen idea de com començar a analitzar el circuit. Ningú sent davant d'un desafiament i disposats a ajudar-me a solucionar les coses? Gràcies! [Attach = CONFIG] 58.095 [/attach]