O
omara007
Guest
Hola gent .. Com puc instal · lar i executar cdsdoc la cadència .. Ja he instal · lat amb èxit SOC4.2 però cada vegada que intenta obrir qualsevol cosa, des d'ajudar a que no s'obre! ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hola, enllaç simbòlic en linux és d'accés directe a Windows!. es tracti o openening el firefox abans d'obrir l'ajuda?
Password d'accés: cd / usr / local / bin ln-s / ruta / de / mozilla netscape
El nom del directori és "doc" no ", CDSDoc".pel camí .. on puc trobar els arxius en el directori CDSDoc instal · lar? .. No veig un directori independent anomenada CDSDoc! .. Jo crec que no podria haver estat instal · lat o alguna cosa així
Quin és el nom d'aquest arxiu ocult? Per fi vaig poder executar la comanda cdsdoc èxit i he de Applet cdsdoc que conté una llista de noms d'eines .. unfrotunatly, en seleccionar qualsevol document (o enllaç) a partir d'una eina, em surt aquest missatge d'error: cdssearch: El servidor no està instal · lat. ! Em vaig anar a la ruta on el guió cdssearch és, i em vaig trobar amb una línia en l'script de fer una còpia de contenta completar algunes directori a un altre lloc .. el primer directori no existia el! Què he de fer?
DocDir1 = / = eda/cadence/assura30 DocDir0 / eda/cadence/ic5033