Instal · lació i execució CDSDOC

O

omara007

Guest
Hola gent .. Com puc instal · lar i executar cdsdoc la cadència .. Ja he instal · lat amb èxit SOC4.2 però cada vegada que intenta obrir qualsevol cosa, des d'ajudar a que no s'obre! ..

Intenteu obrir Mozilla Firefox primer i després obrir l'ajuda, que pot funcionar

Podeu instal · lar Netscape o crear un enllaç simbòlic des firefox a Netscape.

[Quote = Hughes] Podeu instal · lar Netscape o crear un enllaç simbòlic des firefox a Netscape. [/Quote] això vol dir que CDSDoc ve per defecte amb qualsevol installaion eina? .. Tinc Mozilla .. però què entenem per o "simbòlic" que apareix? Per cert .. Em vaig oblidar de dir que o em surt aquest missatge d'error quan intento obrir l'ajuda .. : Observador: Error: No s'ha pogut obrir la pantalla X!

hola, enllaç simbòlic en linux és d'accés directe a Windows!. es tracti o openening el firefox abans d'obrir l'ajuda?

Sí, ho vaig fer .. però no va passar res ..! per cert .. on puc trobar els arxius en el directori CDSDoc instal · lar? .. No veig un directori independent anomenada CDSDoc! .. Jo crec que no podria haver estat instal · lat o alguna cosa així!

Code:
 Password d'accés: cd / usr / local / bin ln-s / ruta / de / mozilla netscape
, però em sembla la "recerca" en funció de cdsdoc funciona amb mozilla. Amb Netscape, tots els woks bé.
pel camí .. on puc trobar els arxius en el directori CDSDoc instal · lar? .. No veig un directori independent anomenada CDSDoc! .. Jo crec que no podria haver estat instal · lat o alguna cosa així
El nom del directori és "doc" no ", CDSDoc".

per cert .. Vaig tractar de fer dues coses per assegurar-se que estic corrent CDSDoc sense cap problema .. En primer lloc, he escrit: que cdsdoc .. i em va donar la ruta a la cdsdoc de la construcció no SIU-Gates (o SoC Trobada) .. Tinc tant IUS instal · lat i Trobada SoC .. Com puc activar tots els cdsdocs? .. o almenys la que jo vull ara, que és BuildGates? En segon lloc, vaig escriure: cdsdoc la prova .. i això em va donar alguns errors en relació amb algunes rutes de java en el directori d'instal · lació de SIU i estic arreglant aquestes coses ara ..

No importa que cdsdoc s'utilitza. Cada vegada que s'executa cdsdoc, el camí dels documents per a l'entorn actual s'afegeix l'arxiu d'instal · lació del cdsdoc (un arxiu ocult en el seu directori personal). Per activar tots els cdsdocs, podeu editar el fitxer ocult, o executar cdsdoc, i el medi ambient canvia a continuació, executeu cdsdoc nou.

Quin és el nom d'aquest arxiu ocult? Per fi vaig poder executar la comanda cdsdoc èxit i he de Applet cdsdoc que conté una llista de noms d'eines .. unfrotunatly, en seleccionar qualsevol document (o enllaç) a partir d'una eina, em surt aquest missatge d'error: cdssearch: El servidor no està instal · lat. ! Em vaig anar a la ruta on el guió cdssearch és, i em vaig trobar amb una línia en l'script de fer una còpia de contenta completar algunes directori a un altre lloc .. el primer directori no existia el! Què he de fer?

L'arxiu ocult (un arxiu en un directori ocult) és ~ /. Cdsdoc / cdsdoc.ini. Aquest és el meu "cdsdoc.ini"
Code:
 DocDir1 = / = eda/cadence/assura30 DocDir0 / eda/cadence/ic5033

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back