K
khouly
Guest
Tinc una placa PCB clade amb el coure i el que necessito saber el εr d'aquest material és que tots els procediments per calcular? gràcies Khouly
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hola, estic d'acord que un coneixement precís de Er d'un substrat és molt important per a algunes aplicacions. Com més gran sigui la freqüència més important que és. Per exemple, en la fabricació del acoblador branca a 20 GHz és molt important tenir tots, VSWR mínims, mínims d'aïllament i pèrdua d'inserció màxima en la mateixa freqüència o si es produirà un error en el seu disseny! Per a les plaques de tefló sobre la base d'aquestes freqüències la tolerància d'Er, no pot ser fonamental. No obstant això, per a juntes d'alta Er, com l'alúmina, la segona xifra decimal, fins i tot pot jugar un paper! Però Sergio Mariotti és des d'un altre punt. Tots els models de forma tancada per a línies de transmissió en els simuladors comercials tenen al voltant del 0,5% d'error per EEFF i l'1% d'error per Zc, l'exactitud de les discontinuïtats models són encara més grans, així que després que el circuit està reunit ni tan sols saber el dret d'Er, que es pot perdre seu destí sense un bon model. Flyhigh
Estic d'acord WIH o, es pot canviar la freqüència de ressonància de l'oscil lador rom disseny freqüència a una altra, bu, crec que hi ha atolerance + o - 0,1 en EPSR, no es refereix a EPSR exacta