Com saber la constant dielèctrica d'una junta

K

khouly

Guest
Tinc una placa PCB clade amb el coure i el que necessito saber el εr d'aquest material és que tots els procediments per calcular? gràcies Khouly

Molts articles s'ha escrit abouy aquest tema, però la pregunta és necessari conèixer amb precisió el εr del laminat? Un gran precisió que es necessita només si el disseny d'alta Q, circuits forta, estreta, però en aquest cas també és important saber com el canvi εr funció de la temperatura, vs% d'humitat relativa, etc Només una precisió moderada és necessària per a la microstrip i línia TEM amb plaques disseny. Per tant la informació (la resposta) es pot trobar a la documentació en lloc de en el mesurament. Vostè pot fer una estimació aproximada de només mirar el laminat. Com es veu el dielèctric com el PTFE? (Si és així, probablement εr és al voltant de 2,2 ... 2,6) El pes dielèctriques més de Rogers 5880 o similar (més de pes es tradueix en majors εr) El tall del material destruir la fulla? en cas afirmatiu el laminat conté ceràmica, εr> 6, probablement 10. Estar segurs que hi ha poques classes de εr: el 2,2 ... 2,6, el 4,5 (G-10, FR4), el 6 i el 10 (d'alúmina compatible). És rar el cas que el laminat es troba fora de les 4 classes.

A diferència de εr (2,4 en lloc de 2.3) pot fer que la diferència de deu graus en la fase d'S21 d'un mòdul d'amplificador i si vostè té la necessitat de posar en paral · lel aquest pot causar una gran quantitat de problemes. Molt sovint és necessari mesurar amb precisió el valor de εr i sí, per descomptat, el canvi εr enfront de la temperatura. stefano

Jo estic en aggrement amb tots vostès, però l'aplicació no es coneix, Khouly: per què necessita aquest paràmetre? Es tracta d'una alta velocitat de disseny de PCB (que vostè pot demanar que PCB manuf.) O un circuit de microones sensibles?

Hola, estic d'acord que un coneixement precís de Er d'un substrat és molt important per a algunes aplicacions. Com més gran sigui la freqüència més important que és. Per exemple, en la fabricació del acoblador branca a 20 GHz és molt important tenir tots, VSWR mínims, mínims d'aïllament i pèrdua d'inserció màxima en la mateixa freqüència o si es produirà un error en el seu disseny! Per a les plaques de tefló sobre la base d'aquestes freqüències la tolerància d'Er, no pot ser fonamental. No obstant això, per a juntes d'alta Er, com l'alúmina, la segona xifra decimal, fins i tot pot jugar un paper! Però Sergio Mariotti és des d'un altre punt. Tots els models de forma tancada per a línies de transmissió en els simuladors comercials tenen al voltant del 0,5% d'error per EEFF i l'1% d'error per Zc, l'exactitud de les discontinuïtats models són encara més grans, així que després que el circuit està reunit ni tan sols saber el dret d'Er, que es pot perdre seu destí sense un bon model. Flyhigh

vull saber el εr de la Taula Directiva per aprendre el disseny de circuits de RF i MW i la mesura que no és nessecary per determinar preciselly. i no funcionen en freqüència molt alta de la guitza equipmnet prova és limilted i jo nose coneix el manufcaturer consell aquí és molt difícil de trobar RF componnet i trobar informació sobre les gràcies per la informació Khouly

Estic d'acord WIH o, es pot canviar la freqüència de ressonància de l'oscil lador rom disseny freqüència a una altra, bu, crec que hi ha atolerance + o - 0,1 en EPSR, no es refereix a EPSR exacta

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back