S
spacedude25
Guest
Hola nois, algú sap com dissenyar una estructura helicoïdal en el CST? És només a través de la possible exportació d'altres programes de CAD? Em va semblar que el CCT té un exemple amb antena helicoïdal, però no vaig poder trobar la manera d'utilitzar aquest model de l'hèlix en el meu projecte propi CCT / arxiu. Gràcies! [Size = 2] [color = # 999.999] Alta després de 2 hores 19 minuts: [/color] [/size] m'han exportat una estructura de hèlix de la CST exemple i va tractar de modificar els seus paràmetres (nombre d'espires, diàmetre del conductor, etc ).......... però CST dóna un missatge que exporten els objectes no es poden modificar .............. però és objecte fet pel CCT simplement en un altre projecte .. ............. què diables no ho vol modificar ........... Qualsevol idea, nois?? [Size = 2] [color = # 999.999] Alta després d'1 hora 44 minuts: [/color] [/size] .... com crear un eix de rotació en diferents des del pla de la cara? CST diu que l'eix de rotació ha de ser en el pla de treball, però si la cara i l'eix està en el mateix pla, és impossible crear una hèlix. Pot algú ajudar? Gràcies!