Com dissenyar una estructura helicoïdal en el CCT

S

spacedude25

Guest
Hola nois, algú sap com dissenyar una estructura helicoïdal en el CST? És només a través de la possible exportació d'altres programes de CAD? Em va semblar que el CCT té un exemple amb antena helicoïdal, però no vaig poder trobar la manera d'utilitzar aquest model de l'hèlix en el meu projecte propi CCT / arxiu. Gràcies! [Size = 2] [color = # 999.999] Alta després de 2 hores 19 minuts: [/color] [/size] m'han exportat una estructura de hèlix de la CST exemple i va tractar de modificar els seus paràmetres (nombre d'espires, diàmetre del conductor, etc ).......... però CST dóna un missatge que exporten els objectes no es poden modificar .............. però és objecte fet pel CCT simplement en un altre projecte .. ............. què diables no ho vol modificar ........... Qualsevol idea, nois?? [Size = 2] [color = # 999.999] Alta després d'1 hora 44 minuts: [/color] [/size] .... com crear un eix de rotació en diferents des del pla de la cara? CST diu que l'eix de rotació ha de ser en el pla de treball, però si la cara i l'eix està en el mateix pla, és impossible crear una hèlix. Pot algú ajudar? Gràcies!

Hola spacedude25, si l'hèlix en l'exemple és adequat per al seu ús, es pot anar a Edita> Historial Feu clic en el primer pas i el pas. Se li mostrarà pas a pas com es crea l'hèlix. Espero que sigui útil. Element7k

spacedude alta, hi ha una macro predefinida en el CCT. per la qual cosa directament es pot executar i treure la hèlix que desitgi ..

Anar al Macro / construir / bobina. Hi ha gran selecció de bobines per a vostè.

Hola, si s'utilitza macros, no puc canviar nombre de torn. tots vostès saben què fer per canviar? o altres persones poden compartir amb mi la forma més fàcil de construir l'hèlix. Intento moltes vegades encara no es pot crear només pot crear si segueixo el número a la plantilla d'exemple com calcular el límit establert? aquest és el meu problema, fins i tot pot modificar la plantilla com es pot canviar el radi de l'hèlix és a dir vull augmentar el diàmetre si estic fent servir l'exemple de la plantilla?

Hola kyg, només ha de crear tu mateix. primer lloc, una pla de terra, i després anar a Macros> la construcció de la bobina>> bobina lineal> llavors vostè pot posar qualsevol tipus d'altura, girs, diàmetre, angle ... Aplaudiments

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back