Com dissenyar un circuit per simular el senyal de l'ECG?

K

krs

Guest
Hola, algú s'ha una idea de com dissenyar un circuit per simular el senyal de l'ECG? He de simular aquest senyal amb un circuit simple

Que depenen de la seva aplicació de destinació. En el meu cas, va ser usada per provar un DEA sobre la base de detecció de QRS algorisme. He fet utilitzant un uc PSOC. La Junta rep un valor de base de dades de PC i enviar a D / A de mòdul. Nota: 1) A causa Windows és un sistema operatiu multitasca. La junta directiva - temps pel vidre - enviar una interrupció de programari per a PC per tal de garantir les dades rebudes pel serial que es mostra correctament en el temps. 2) Les dades es realitza un cicle. Significa que les mostres es repeteixen infinitament. + + +

no s'expliquen els projectes d'alt nivell en la xarxa realitzar una recerca. Necessita qualsevol ajuda que em faci saber

El problema és que fa per construir, he de construir un circuit que serà capaç de generar un senyal d'ECG. És un disseny de maquinari

vostè pot aconseguir una bona CCT d'Instruments de Texas, que I'v utilitzat des del seu lloc de forma gratuïta i U també pot trobar algunes aplicacions de programari lliure com Zelscope que converteixen la targeta de so ur en un oscil loscopi així que o pot provar ur ECG a terme i obtenir la sortida a PC ur . U només ha de fer algunes pistes formen uns auriculars d'edat estirat al llit ur o alguna cosa així ...

plzz o em pot donar el disseny de circuits clara de ECG simulador .. seva molt urgent.

He estat buscant per un circuit d'un simulador d'ECG durant molt de temps aquest és un circuit que per fi he trobat. Si algú té un circuit millor, plz enviar-lo.

Hola sóc un estudiant d'EE Per al nostre projecte final vam decidir seguir un circuit de proves d'ECG, que és bàsicament un circuit operat per un microxip PIC 16 per produir arítmies bàsiques NSR per a propòsits de prova ECG (La raó per la qual es va optar per un PIC es devia al fet que aquest tipus de micro. ja té al seu interior PWM) .... però estem tan enganxats, la raó és la manca de dades adequades dels intervals de freqüència / amplitud / i el temps d'una ona comuna d'arítmia i, definitivament, la programació és un problema també. Si vostè té qualsevol tipus o els recursos o esquemes que seria bonic .... Thank o ....

Jo ' he trobat molts programes per al oscil loscopi per a PC, només vull fer són aquests programes tenen restriccions sobre la freqüència del senyal d'entrada? Vull dir que em passi la banda o filtre de pas sota el senyal i / p anàleg, o puc aplicar sense filtrar. Crec que la targeta de so pot acceptar senyals en el rang dels senyals acústics, és a dir, (20 Hz - 20 kHz). Estic esperant resposta de 4 thankssssssssssss

http://www.picotech.com/applications/ecg.html [/url], però no puc trobar la IC és AD624, però He trobat el AD620.by el camí no sé com fer-ho amb AD620, potser algú em digui com fer aquest projecte amb AD620? tanx abans ...
U pot utilitzar qualsevol amplificador d'instrumentació per a l'adquisició de l'ECG. U pot trobar un exemple de com utilitzar el AD620 en ur projecte d'ECG en el full de dades del AD620. L'he connectat per u.

Ara bé, aquest és el meu disseny és correcte o incorrecte, com el full de dades diu. i potser em pot dir què polar i d'utilitzar per a cada un Elco (electròlit condensador)? Perquè jo no veig cap polar de cada tanx ELCO

Els díodes són per a la protecció del pacient des de qualsevol alt voltatge que poden aparèixer dins d'acord amb alguna raó que molt probablement provenen de la font d'alimentació Hz línia 50/60. U també pot utilitzar optoacopladors aïlladors que actua molt bé per a l'aïllament dels voltatges de línia base. si ur utilitzant bateries de 9 volts, llavors no hi haurà un alt risc en el pacient de la commoció de sobretensió. o pot veure aquest lloc web de fabricació casolana ECG. http://www.eng.utah.edu/ ~ jnguyen / ECG / ecg_index.html Bona Sort ...

Hola nois em pregunto si algú té un circuit final d'un simulador de ECG que poden treballar, si us plau m'ho saber gràcies

hola. plz help me .. Puc utilitzar AD624-anunci per al meu circuit ECG?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back