K
krs
Guest
Hola, algú s'ha una idea de com dissenyar un circuit per simular el senyal de l'ECG? He de simular aquest senyal amb un circuit simple
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
On puc trobar el programari que fa que la meva targeta de so funciona com un oscil loscopi. Si us plau, respongui!?
Jo ' he trobat molts programes per al oscil loscopi per a PC, només vull fer són aquests programes tenen restriccions sobre la freqüència del senyal d'entrada? Vull dir que em passi la banda o filtre de pas sota el senyal i / p anàleg, o puc aplicar sense filtrar. Crec que la targeta de so pot acceptar senyals en el rang dels senyals acústics, és a dir, (20 Hz - 20 kHz). Estic esperant resposta de 4 thankssssssssssss
U pot utilitzar qualsevol amplificador d'instrumentació per a l'adquisició de l'ECG. U pot trobar un exemple de com utilitzar el AD620 en ur projecte d'ECG en el full de dades del AD620. L'he connectat per u.http://www.picotech.com/applications/ecg.html [/url], però no puc trobar la IC és AD624, però He trobat el AD620.by el camí no sé com fer-ho amb AD620, potser algú em digui com fer aquest projecte amb AD620? tanx abans ...