Ajuda'ma depurar meu clon PICKIT2 ....

L'obra d'art sembla bonic PA3040! No obstant això, com ja s'ha reunit Annna una, farem que funcioni. El mateix circuit que s'havien reunit, i està treballant per a mi. L'ajuda a estalviar temps en tornar fer un disseny fresc.

Proveu amb això per solucionar el problema. aquest és el disseny per mi mateix i provat
PA3040 podeu si us plau comparteixi el seu esquema PICKIT2 clon de fragància que fa

El circuit és el mateix que el que Annna ha posat, excepte alguns canvis de components.

PA3040 podeu si us plau comparteixi el seu esquema clon PICKIT2 Estimat Fragància, Gràcies per convidar a aquesta realitat, no té dosis de disseny esquemàtic, ja que, abans que el disseny, he seguit esquemes pocs i, finalment, aquest va ser dissenyat per mi
L'obra d'art sembla bonic PA3040! No obstant això, com ja s'ha reunit Annna una, farem que funcioni. El mateix circuit que s'havien reunit, i està treballant per a mi. L'ajuda a estalviar temps en tornar fer un disseny fresc.
Benvolgut MVS Sarma Sí estàs en el correcte, millor manera farem que funcioni. Vaig publicar el meu CCT per a la comparació amb el seu únic

seva obra d'art semblava divertit, algunes pistes que tenen via indirecta. i com a obra d'art castigat amb la superposició dels components, ningú l'hi pot utilitzar, tal com és. el programari que has utilitzat?

Sí, correcte, que el converteix en PDF tant amb la capa de components i la capa de la pista junts
el que el programari ha utilitzat? [ / quote] Aquest és el disseny amb Sprint layout5 Qualsevol cos necessita això, puc donar la capa de components i la capa de pista per separat

Sí, correcte, que el converteix en PDF tant amb la capa de components i la capa de la pista, juntament Això es va dissenyar amb Sprint layout5 Qualsevol cos necessita això, puc donar la capa de components i la capa de la pista per separat
millor esperit després de l'estructura del fitxer es refereix a fragància

@ Annna, potser ja és hora que diguis que està treballant o d'una altra manera el que està succeint a molestar-lo. Missatges tants i assessora no només han d'anar els residus, que es mantingui en silenci.

Sí, finalment està funcionant ... tan aviat vaig arribar 12v Vpp va començar a funcionar bé ... Va ser l'inductor que es va danyar ... phew gran desastre que va portar, perdent el temps ..... BTW, gràcies a vostès per la seva paciència i consells ... moltes gràcies ..

És bo que vostè té l'element de treball. felicitats. anar per davant d'aprenentatge i programació de feliç 2012

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back