Ajuda'ma depurar meu clon PICKIT2 ....

fent cas omís de tots aquests errors si tracte de detectar el 18f2550 altre connectat a PICKIT2 que em dóna error "No hi ha cap dispositiu detectat" .... Per què és tan ........ [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Missatge afegit a les 20:59 ---------- missatge anterior era a les 20:47 ---------- [/size] [/color] Vaig registrar per R3 cap ruptura o soldadura en sec ... i Q1 reemplaçat problema segueix igual ...

si la seva PICKIT2 no es detecta la seva mitjana sigui que no es programen amb el gestor d'arrencada o connexió USB D-i D + s'equivoquen.

Annna, ha superat ja aquesta etapa. Ara el seu Pickit es detecta. Generalment, la Vdd i Vpp ha d'estar disponible com commutada pel micro. En aquest disseny, sense cap control, Vdd està disponible a la sortida. la Micro, segurament sent que hi ha alguna cosa de tensió externa. El diagrama de maquinari original té facilitat per controlar aquestes condicions. i molts altres clons no ha desactivat però aquest disseny s'ha fet la Vdd directament disponible a la sortida ICSP sense control. Potser el millor seria fer un ple dret i obtenir P pocs i MOSFET N no siga un problema. Recordo un post de la qual va ser iniciat per computerman29 i tant ell com molts de nosaltres van ser capaços de fer i el fan servir.

Vpp d'error serà causada pel transistor associat amb la bobina 680mh i componenets associats. També acarar amb què els transistors ha usat i emabrgo assignacions dels pins i l'orientació com aquests tendeixen a ser diferents. El xip de firmware rep una retroalimentació dels PPV a través d'una xarxa de divisor resistiu construïda arround dues resistències (ho sento no tinc acesso a el circuit ara) .. veure aquesta part també. ¡Salut

Sí, estic d'acord amb Pranam77. segons l'esquema, R4 i R5, comprovar si els valors es van intercanviar durant el muntatge. Si és així, potser el Vpp podria ser menor.

Té el seu programador té més components o només de dispositius només amb presa de postal

Aquí estic amb aquests resultats, mentre que la solució de problemes .... 1. externa Vdd detectat ... (Que no és un problema, ja que vostès, va dir) .. 2. Vpp - el programari mostra que és 12.00volts .. però no hi ha un sol punt en el meu circuit on el voltatge de 5.38 volts creua quan està marcada amb un multímetre ... i quan em empenyen MCLR al botó en la interfície gràfica d'usuari que rebi 3.23volts al pin 1 i quan se li pressiona MCLR d'ella salta a 4.3volts ... 3. Les dades i els passadors de rellotge estan funcionant com hauria ... Llavors, què vostès diuen .... Crec que els seus Vpp un que ho està causant problema ...

veure com l'hi vaig dir en el post 25, si R4 i R5 intercanviar llocs?

No R4 i R5 estan en posició correcta ... aquí és la caiguda de tensió en R5 en diferents posicions .. 1. en la posició normal (MCLR off) ... 3,58 volts 2. quan Vpp provat per ser 12.0 volts és 4,47 .. 3. i quan el MCLR és 2.98 volts .... mentre que a la caiguda total de divisor de tensió R4 i R5 és 23/5 volts ....

Ara l'única manera és fer un aquí per cert, si us plau indicar l'enllaç on es va obtenir aquesta sch?

no hi ha molta informació donada en aquest lloc .... Però em vaig adonar l'esquema d'aquí ... i ho va fer per la seva senzillesa ... [Url = http://rabiuls.wordpress.com/2011/05/22/rough-pad/] Rough-pad "de Rabi [/url]

Annna, has vist la nota que diu el baix: "Nota: . He utilitzat l'inductor de valor desconegut (sense etiqueta en ell, i que no té mesurador LC) que he utilitzat alguns dels components amb un valor diferent en comparació amb alguns altres esquemes de trobar a la web. Per exemple, no he fet servir un Schottky o díode de pins ICSP # 2 (VDD), com l'ús d'un díode em dóna error . Si obtens un error que pot VPP reemplaçar el valor de R3 a 2.7K (jo vaig usar 2.2K) o el valor de C1 a 47uF (jo vaig usar 10uF) També pot utilitzar el condensador C7 de 10uF, mentre que la meva és 100uF - .. això no és molt més important de tota manera, si vostè realment aconsegueix l'error de VPP, intenteu canviar el valor de R3, després tractar amb el canvi de valor de C1. El que vaig fer és de treball i de bé per a mi. Però no puc assegurar que això també funciona per a vostè . Si vostè té alguna altra esquemàtica / PCB que funciona bé, i tens totes les peces tal com s'indica en l'esquema, li recomano que per construir que una vegada d'això ".

intentat aquests suggeriments abans esmentades, així ... però no hi va haver diferència en la tensió Vpp ... No puc aconseguir el punt de com pot ser de 12 Vpp volts quan el port USB només proporciona 5 volts ... altra cosa no 12 volts malmetre el meu controlador .. Crec que el meu circuit està funcionant excepte la part de 12 volts ... Llavors, pot dir-me on fa 5 volts de salts USB a 12 volts ... que poden ajudar a depurar ....

hi ha un convertidor de CC a CC amb el programari, Q1, L1 i D1, etc R4, R5 divisió supervisa el valor real a la sortida. 12V Vpp que es necessita per programar els xips PIC.

@ Annna, substitueixi la Q1 i / o verificar el posicionament pin correcte. Per a mi, després del muntatge, el circuit mesura al voltant de Vpp 11.6V DC al pin 1 de l'ICSP. Programació real necessita ser comprovada. @ PA3040, R16 és de 100 ohms senyalitzades que s'està programant un PIC16F628A correctament. Ara bé, és de Annna per comprovar si els transistors estan bé i si estan col · locats adequadament d'acord amb el passador dels dispositius utilitzats. Tot el millor .....

ok intentaré ....... Només digues-me què inductor de valor ha usat ....

si vostè ha usat 820UH, està bé per poder continuar. Com he suggerit anteriorment, tractar d'afegir una resistència de 10 ohm en sèrie amb l'inductor abans de connectar a 5V. i pot molt bé sospito que el fracàs dels transistors. comprovar amb un multímetre digital o si vostè sap, en cas contrari rep0lace de noves, tenir la deguda cura del passador. PD: jo havia usat 680UH que van comprar uns quants tals.

Ara bé, és de Annna [/B] per comprovar si els transistors estan bé i si estan col · locats adequadament d'acord amb el passador dels dispositius utilitzats. Tot el millor .....
Intenta canviar R16 resistent a 1k

ok intentaré ....... Només digues-me què inductor de valor fet servir ....
Prova amb això a solucionar el problema. aquest és el disseny per mi mateix i provat

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back