Ajuda'ma depurar meu clon PICKIT2 ....

A

annna

Guest
Hola .. Vaig fer un clon PicKit2 basat en l'esquema següent ... En connectar aquest circuit al meu PC i MPLAB obert per connectar PICKIT2 veig que l'indicador LED Busy segueix parpellejant i MPLAB segueix carregant ... fins i tot si esperar durant hores no passa res fins que em desconnecti PicKit2 .... En desconnectar m'apareix aquest error .. Inicialització de PICkit 2 versió 0.0.3.63 Found PICkit 2 - Versió del sistema operatiu 2.32.0 potència objectiu detectat (4.39V) PK2Error0008: error de lectura (. GetLastError = E / S superposada operació està en curs) PICkit 2 Llest Pot algú suggerir quin és el problema ...

Hola, A continuació es mostra un diagrama de corregida, la diferència està en la connexió USB, el pin 2 i pin 3 es connecta a l'inrevés.

si em vaig oblidar d'esmentar que utilitzen el pinout correcte perquè el connector USB ... Encara estic tenint aquest problema ....

Hola, 3 preguntes, vostè està utilitzant un ordinador portàtil o d'escriptori? Què voltatge es mesura a través dels 4550 pins 19 i 20? Té alguna cosa connectat amb les sortides PK2, un xip d'imatge o d'un circuit complet? Descarregui el programa de Microxip Pickit2 v2.61, que és un programador independent i té un munt d'eines de prova. Connectar amb això i veure quin és l'error que dóna.

Hola, la tensió entre els pins del 2550 19 20 és 5.00 volts ........ Només tinc un xip PIC connectat als seus resultats ... Si bé la utilització Pickit2 v2.61 mateix comportament es va observar ... quan vaig a Eines> Comprovar la comunicació ... Es manté la càrrega i no passa res fins que em desconnecti Pickit2 ... Ajuda'ma .....

si us plau, provar el programador sense connectar un PIC en la seva sortida, en primer lloc establir el Vpp a 12 V o menys, i després tracti de posar una foto per a la programació necessària. canviar el C2 de 10uF i R10 i R11 de 47 ohms i després tractar de guany. si cal tornar a carregar el microprogramari. potser una mica de corrupció que podria haver succeït.

Els mateixos resultats .... No hi ha canvi .... Em sento frustrat ara ..

aquest és el moment en què un ha d'aprendre. si tot el que fem funciona, no hi ha aprenentatge És possible que hagi comès cap error. Si us plau, prengui una foto de prop i es va centrar en la llum del sol de la PCB ha muntat, carregats de manera que puguem tractar de comprovar-ho. preferiblement tots dos els costats.

Comproveu les connexions i comprovar el microxip PICKIT 2 manual per saber com connectar el connector ICSP a la meta.

Hola Intenta controlar el pas pel primer pas per eliminar els dispositius de la PICKIT2 i connectar al port USB vegeu l'annex

Hola, Com l'anterior, però si segueix treballant res; Comproveu MPLAB es tanca. Comproveu que no hi ha res connectat a la presa de sortida de PK2. Inici PK2 v2.61 programa. D'acord amb els seus missatges anteriors que et donen el 'Pickit2 Connected' per anar al menú Eines i seleccioneu Solució de problemes. Això li permet comprovar Vdd, VPP al voltant de 12v i PGC / PGD. No tracti d'ajustar res, només veure el que Vdd i Vpp està reportant. Faci'ns saber quins són els resultats, si n'hi ha, que vostè aconsegueix. ? Ha usat alguna peça amb valors diferents als mostrats en el diagrama de circuit? Per DGP / C seleccionar manualment i mesurar les seves voltatges alts i baixos, en general 0.0V i 4.7V

Oh inductor I he utilitzat 820UH és que un problema .... Respondre aviat ...

aahaa ... Finalment em vaig desfer d'aquest tema embussos .... ara sóc capaç d'obrir Pickit2 v2.61 i mostra Pickit2 trobat ... Però hi ha un altre problema ara ... Em mostra l'error Vpp i Vdd quan intento amb el programa .... Com he eliminar aquest error ....

Bona. Ara tingui en compte l'error exacte i tracti de reproduir. com ja s'ha suggerit, anar a la solució de problemes i comprovar el Vdd i Vpp. durant aquest temps de prova, aquestes tensions poden ser mesurats en els respectius passadors a terra ICSP connector WRT. Intenta registre i si cal ajustar el Vpp a 11,5 V a a fi. a continuació, reinicieu l'ordinador i comproveu que qualsevol problema segueix aquí, tractar d'aixecar una extremitat de la bobina i afegir una resistència de 10 ohms en sèrie. prova de nou.

1. quan les proves Vdd li dóna "una tensió externa s'ha detectat en el pin Vdd a 5,0 volts", però no tinc circuit extern connectat a la seva sortida. 2. Per a la prova Vpp el programa mostra 12.0volts mentre que a ICSP CONN rebut 5.0 volts ...

descuidar el primer missatge que el circuit està permanentment veient la Vdd a la foto pin thro R8, el mesurament de 4.7K Vpp shoild es fa a través dels pins 2 i 3 de la ICSP i no pins 1 i 3.

sí, fins i tot per els pins 2 i 3 dels seus 5.0 volts ......
comprovar si R3 per a descans o de soldadura en sec, o per al 1T failure.should faulty.you es pot reemplaçar Q1 em sento.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back