ZigBee de Pls Ajuda per a principiants

ens havent en contacte però, en l'elaboració de codis, es trobaven en l'etapa de saber que, per desgràcia, a poc a poc, però nosaltres, el meu grup, tenir una mica d'idea de com funciona ZigBee, però tan bon punt hem desenvolupat codis pel que fa a zigbees, mal informar, senyor i és d'esperar, youll ens guiï a tots a través de.
Si us plau, fes-ho. Està utilitzant el Hi-Tech C Compiler o Microxip C18?
he estat investigant per LM35 simulacions en PIC18F4620, ja que canviar-les que utilitzarem en el nostre projecte. He llegit alguns dels temes que hi ha i ha understading sobretot de la mateixa. simulació ive descarregar fragnance en Proteus, provar i va ser tingut èxit. va obtenir els codis, però va ser en. asm i. bas. No puc entendre l'assemblador. Encara que ja no sóc bona en l'Assemblea, però s'estava sortint en tots els punts. Bas. i estic desenvolupant un codi en aquest moment per a la simulació del LM35 per PIC18F4620 i sortida de les dades dels LED.
Suposo que va a transmetre les lectures de temperatura a través de la xarxa ZigBee. Aquí hi ha una sèrie de projectes PIC 18F amb LM35 C: LM35 sensor de temperatura amb el microcontrolador PIC. [/URL] L'exemple de dalt ha de tenir cura dels detalls de la interfície LM35. BigDog

hola senyor bigdogguru, gràcies pel Youve enllaç compartit. anem a incloure això en el nostre projecte i sí, anem a transmetre lectures de temperatura a través de la xarxa ZigBee, de moment estem desenvolupant un prototip per dem z, espero que puguem fer un prototip per dem z amb èxit, i sobre el codi font, i que pensem pot fer un matí o al dia següent, ja que el nostre grup va decidir acabar el prototip com més aviat millor perquè puguem provar-ho, senyor, el Youve demostració m'ha donat en la demo coordinador, què fer? És el mateix en la demo per defecte de PICDEM z que havien estat comprats a micro xip? o que té alguna cosa diferent amb ell? fins llavors, senyor.

hola senyor! la meva primera bona notícia per al nostre projecte! i el progrés! ive amb èxit simular el LM35 per PIC18F4620 a LCD senyor! basant en l'enllaç que m'has donat! Gràcies, senyor! de debò, moltes gràcies, fins que llavors!

és el mateix en la versió parcial de programa per defecte de PICDEM z que havien estat comprats de microxip?
Sí, és el mateix. En realitat, hi ha diversos donem en els arxius adjunts que he publicat a principis. De posar en pràctica un dispositiu coordinador, Router i la fi. Com és el seu projecte de progrés? En quines àrees vostè encara necessita ajuda? BigDog

hola senyor, així, per al LM35 simulacions, no tenim cap problema ja que comptem amb el programa i l'esquema, més tard malalt comprar els components i proveu-lo a la placa. per al gran problema, la comunicació entre l'usuari coordinador, router i un final. Em resulta difícil traçar el programa de ZigBee donem que m'has donat, senyor, ho sento per ser de lent aprenentatge. causa im maneig també la simulació de LM35, ja que va ser l'èxit, potser pugui centrar-se ara a la plantilla de ZigBee, però no el codi font, però, la setmana que ve hem d'aconseguir tres coses, la plantilla de ZigBee, la fotoresistències fotosensor / per a la detecció de fum LM35 i la interfície. ara estic treballant en la plantilla de ZigBee. senyor, em pots ensenyar com comunicar-se amb el coordinador de ZigBee router i al contrari l'usuari final vici? perquè jo pugui fer com a referència en el nostre program.thank senyor.

També em vaig topar amb aquest document que pot ser útil per al seu projecte: [URL = "http://www.waset.org/journals/ijece/v3/v3-12-112.pdf"] Disseny, Desenvolupament i Implementació de un sensor de temperatura utilitzant conceptes Zigbee [/URL] BigDog [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1 ]---------- missatge afegit a les 02:48 ---------- Anterior missatge s'ha enviat a 02:35 MIDA ----------[/] [/color] Pot tancar la cremallera del seu codi de projecte actual i pujar-lo perquè jo pogués fer una ullada?

comprovar aquests enllaços ... [Url = http://homepage.uab.edu/cdiamond/How% 20Zigbee% 20Works.htm] Com funciona ZigBee [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back