zero farcit - augmentar la taxa de mostreig en el domini de freq

P

purnapragna

Guest
hola

Tinc un dubte, com ho és que el zero embuatat en el domini del temps resulta en l'augment de la taxa de mostreig de Fourier i Mena Domaini han vist tants llibres que li dóna més fina de l'espectre pels zeros de farcit.Com és possible només per l'addició de zeros li donarà una bona resolució en l'altre domini?serà la mateixa fins i tot si PADDED zeros en el domini de Freq resultarà en remuestreo del senyal de domini del temps.?
pls help me a aquest respecte

thnx

Purna

zero farciment no pot augmentar la velocitat de mostreig en el domini de Freq, que la resolució d'augment de domini de la freqüència.

M'agradaria pensar que és una extrapolació (el zero de farciment) o interpolació (resolució inreased / "taxa de mostreig). No és exacte / perfecte.

hi purnapragna,
Zero farciment disminueix l'interval entre les dues mostres a la DFT, com el punt N DFT es calcula en relació amb el punt M DFT anteriorment sense zero de farciment, on N> M. Per tant és més fina de l'espectre pels zeros de farcit.
.......... Aprenentatge feliç

disminució de l'interval entre les mostres en el domini DFT?No és més que l'augment de la taxa de mostreig en el dret de domini freq?És l'espectre dels mitjans més subtils gud resolució?

Em refereixo al que és la definició exacta de la resolució de freqüència?

thnx

Purna

Resolució de freqüència: Una vegada que el senyal en el domini del temps es converteix en discrets, el freqeuncies només pot ser representada en el rang de 0 a 2 * pi.

Ara, diguem que tenim un senyal x [n] que està representada per 10 mostres i es pren 10 DFT punt de la mateixa, el resultat serà en 10 components de freqüència anomenats contenidors, amb resolució de freqüència de (2 * pi/10).

Ara bé, si la mateixa senyal es mostra en deu vegades la taxa de mostreig anterior, perquè es tenen 100 mostres de la mateixa senyal per a la durada mateix temps.Ara bé, si vostè pren un DFT 100 punts d'aquest senyal, vostè rebrà contenidors freqüència espaiats a (2 * pi/100).

com es pot veure en l'exemple anterior, la resolució de freqüència ha augmentat (és a dir, la separació entre els components de freqüències adjacents ha disminuït), de manera que vostè pot veure les variacions, fins i tot menor en el characterstics freqüència del senyal x [n] ..

Espero que el concepte de resolució de freqüència és clar ara ..

hi el que ara puc dir que m'han augmentat la freqüència de mostreig en el domini de la freqüència i s'ha filtrat de la senyal en el domini del temps per obtenir les mostres del senyal (de domini freq).i.. e., vull dir que he fet fltering ING en el domini del temps?

pls aclarir em

records

Purna

en primer lloc vull fer algunes excepcions, segons vostè, té raó de mostra en el domini de la freqüència es refereixen al mostreig de la DTFT del senyal per obtenir la DFT.si això és cert, llavors estem parlant de dues coses diferents.
Quant a la segona pregunta Ur, l'augment de la resolució de freqüència resultat doesnt en el domini del temps de filtrat per la qual cosa sap .. i

veuen com sabem que el temps i el domini de la freqüència ambdues són duals l'un de l'altre, podem dir o l'augment de la resolució de freqüència que és igual que l'augment de la taxa de mostreig en el domini de Freq, hi ha alguna cosa que es diu desenvolupament humà sostenible que el domini del temps de filtratge que podem anomenar com finestres efecte.Crec que sóc encara han d'aclarir thourouhly

thnx

Purna

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back