Xilinx ISE Disseny vestit problema - XPS i ISE Navegador de projectes no s'inicia

V

voyage

Guest
Hola, recentment he instal · lat Xilinx ISE 13/01 vestit de disseny per a l'estudi. He introduït el dret d'arxiu de llicència i tot, però per desgràcia em vaig enfrontar a un problema estrany pocs ... En primer lloc, no puc executar totes les eines. Fins ara he funcionar amb èxit Planifiqui amb anticipació i SDK EDK, però no puc obrir Neit EDK Plataforma Xilinx Studio (XPS), ni ISE Navegador de projectes . Quan vull executar a través del menú Inici, com de costum, només un negre finestra de MS-Dos es mostra per un segon i després passa que no hi ha res! El que és més, ni tan sols puc desinstal · lar el programari ara. Quan vaig a Xilinx ISE 13/01 -> Accessoris -> desinstal · lar, no passa res tampoc. El meu sistema operatiu és Win XP (SP3). Alguna idea de què pot ser el problema i com solucionar-ho? Gràcies per endavant!

Actualització [/I]:. Només per curiositat em instelled versió actualitzada del vestit de disseny Xilinx ISE, que és 13/02 Endevina el que ell mateix problema! Planifiqui amb anticipació i SDK funciona bé, però Studio Plataforma Xilinx (XPS) i ISE Navegador de projectes no s'iniciarà. Un cop més, només una finestra en negre que van i vénen de seguida. No es tracta d'obertura. Durant la instal · lació no hi ha errors . Ara tinc dues versions i el mateix problema:. (Una cosa més:. Vaig tractar de córrer un altre programa anomenat Xilinx xinfo per assegurar-se que la llicència és vàlida i per veure install.log No obstant això, em un error que diu: ..? "TEMP" variable d'entorn no està definida o punts en un directori inexistent Si us plau, defineixi en una ubicació de carpeta pels fitxers temporals Alguna idea del que està malament estic confós, jo mai he tractat amb les variables d'entorn fins al moment.

Ah, tens un d'aquests molestos problemes de llicències. Es tracta d'un gran dolor. La investigació del lloc Xilinx per obtenir informació sobre la configuració de les variables d'entorn, llicències, etc pitjor dels casos, obrir una Webcase en el lloc de Xilinx i han de ser capaços d'ajudar.

Ah, tens un d'aquests molestos problemes de llicències. Es tracta d'un gran dolor. La investigació del lloc Xilinx per obtenir informació sobre la configuració de les variables d'entorn, llicències, etc pitjor dels casos, obrir una Webcase en el lloc de Xilinx i ha de ser capaç d'ajudar.
Sí, tenies raó! No era en realitat un problema de llicències, però com vostè ha dit, el problema radicava en les variables d'entorn. Avui per fi resolt el problema. Uf! :) El punt és que la meva ISE Design Suite no s'ha instal · lat a la unitat C, però en algun altre disc, el que va provocar alguns problemes amb les variables d'entorn i coses similars. L'instal · lador de Windows ISE (que utilitza l'entorn del seu sistema operatiu TEMP variable per determinar on descomprimir l'arxiu d'instal · lació) utilitza el directori per defecte "C: \ temp", que en el meu cas no existeix (ja que no utilitza la unitat C ) i la meva real "TEMP" es troba en una altra unitat. Obrir una finestra de DOS i escrivint "fet% TEMP%", informa la ruta al directori TEMP. Per canviar la ubicació del meu directori TEMP a una altra unitat, vaig tenir d'editar el fitxer anomenat settings32.bat a la carpeta Sysgen i establir la nova ubicació de la TEMP variable. Després d'això, tot el que s'ha treballat, incloent-hi desinstal · lar opció. :) Thanx per la seva ajuda!

Totes les empreses, perquè els preocupa (amb raó) sobre la gent que roba el seu programari. Quina enuig, però m'alegro que ho resolt.

Tots estan preocupats perquè les empreses (amb raó) sobre la gent que roba el seu programari. Quina enuig, però m'alegro que el resolt.
També estic tenint un problema similar. Però la meva la meva 13,2 solia treballar abans. No sé el que va passar. També li dóna cap error. Executar comprovador de sistema fa que la finestra de deixar de funcionar i es va tancar. No tinc idea d'on debud. Si us plau, ajudar a algú.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back