Xarxa

S

safwatonline

Guest
hola,
Tinc un PC amb Fedrora Core3 i portàtil amb Suse10 vull compartir arxius entre ells, com es fa això, plz en els detalls.

si és possible vull ser com l'accés remot, és a dir, jo vull ser capaç de canviar / accés a tots els recursos en un PC de l'altra
thnx

Hola,
Per compartir arxius entre dues màquines Linux ... vostè pot anar per a un servidor ftp ... o utilitzar el sistema de fitxers de xarxa.

Records,
Shohdy

Hola shohdy,
can u ellaporate més, com no tinc idea del que és l'FTP o el sistema d'arxius de xarxa, puc compartir arxius en Windows a Linux mitjançant Samba (nota i no al revés), però no tinc idea de com fer-ho entre dues netwroks , alguns detalls seria genial
thnx molt

Hola,
Vostè podria tenir una configuració de servidor d'FTP a la petita màquina Linux com wu-ftpd, i connectar-se a ell des d'una màquina Windows utilitzant un client FTP com Cute FTP i coses així.
Això li pot donar accés de lectura i escriure en el conjunt d'arxius de la màquina Linux.

No sé molt sobre el sistema d'arxius de xarxa i la seva configuració, però sé que puc fer-ho.

Records,
Shohdy

Fes una ullada a aquest article
http://searchopensource.techtarget.com/tip/1, 289.483, sid39_gci1110924, 00.html

També podeu utilitzar VNC & Telnet per a accés remot.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back