xarxa de posada a terra / connexió a terra

C

chinoRuiz

Guest
Aquest és un tema que no em understad en absolut.
He estat mirant la web i, per ara, aquest és el millor enllaç que es troba: http://sound.westhost.com/earthing.htm

però, sap vostè millor les fonts d'informació sobre aquest tema?

Moltes gràcies,
- ChinoRuiz --

Ochrona danych jest kluczowa z punktu widzenia systemów bezpieczeństwa w chmurze. Steve Pataky z firmy FireEye wyjaśnia pomysły technologiczne firmy na najbardziej aktualne zagrożenia w wirtualnym świecie.

Read more...

El problema bàsic que s'està resolent és que els humans poden tocar dues coses al mateix temps i per tant ser part d'un circuit en sèrie el corrent que passa.La majoria de la gent de la cosa es pot tocar terra a terra (com ara canonades d'aigua) i una banda de la línia d'alimentació està connectat a terra.Això permet la possibilitat d'un circuit en sèrie format pel costat calent de la línia que va thorugh alguns capacitància a una peça de metall que els humans poden tocar al mateix temps són també tocar alguna peça de metall que està connectat a terra.La solució és fer que tots els dispositius elèctrics o bé cobert en insulatiion o que la coberta exterior de metall i es connecta a terra a través d'un cable dedicat.

Sí, tens raó, però la meva pregunta no va ser molt ben expressat.

M'agradaria saber com inscriure's al local de potencial zero dins d'un dels equips amb la terra de xarxa.
He vist en diversos equips d'àudio d'un pont de díodes per a aquest propòsit.
En el meu dispositiu, tinc una font d'alimentació lineal amb un transformador.Crec que shold unir-se a la terra (0 v) d'aquesta font d'alimentació directament a la terra de xarxa.Es disposa d'una interfície RS232, i crec que el xassís, el pin 5 (DB-9), el sòl local (0 V) i de la terra de xarxa han d'estar units en una topologia en estrella.

Creus que és correcte?

Si em permet la pregunta - Per què vols fer això?Només per curiositat.El transformador proporciona aïllament de la xarxa.

Jo no sé moltes coses sobre aquest tema, així que estic buscant informació.
Crec que en els equips amb font d'alimentació lineal d'aquestes coses són diferents als subministraments d'alimentació commutades.

En el cas de MI, la terra ha d'estar connectat al xassís del dispositiu, és clar.El seu connector de port sèrie (DB9) és metàl.lica, pel que el seu xassís està connectat a terra.Si poso un cable sèrie a un PC, el xassís de la mateixa, i el pin 5 s'uneixen en la seva PCB (és demostrable), pel que a través del cable, en el meu dispositiu, el pin 5 es connecta a la terra.Crec que és millor que aquesta connexió es fa en el dispositiu de la meva, no a través de 15 metres de cable impredictible.

No puc explicar-ho, però si dos dispositius han de compartir una referència que és millor que això s'aconsegueix amb la línia de terra (l'altra opció podria ser a través d'un filferro prim en el cable RS232).

Una vegada més això és withcraft a mi.
Quines són les seves opinios????

Hi ChinoRuiz!

Ha rised molt interessant i molt important en qüestió de disseny electrònic.Com connectar motius de diferents parts del sistema i el xassís i la terra extern?

Primer has de donar-nos compte de que el seu terreny és absolutament no massiu i totalment conductors de línia.El seu terreny és absolutament no conductor de 0 Ohm - seu terreny s'ha distribuït la resistència.

Si vostè accepta que el seu terreny s'ha distribuït la resistència llavors no es dedueix que qualsevol corrent que flueix a terra produirà un potencial de voltatge diferent en POINS diferents de terreny.Així que la seva terra no és uniforme.

Com a constructor té la missió d'evitar les corrents de terra a través de punts sensibles dels seus circuits.També cal evitar els corrents a través dels seus escuts.Per resoldre aquest problema és necessari per evitar bucles de terra.

Mira a la Figura 1 de la pàgina d'enllaç.Si es desconnecta "E" de filferro d'amplificador o sintonitzador de llavors no tindrà diferents potencials d'aquest dispositius i evitarà bruta corrent a través de blindatge del cable.Així s'evitarà el brunzit en el seu so.Per què és?El seu circuit té diferents potencials en diferents punts.Vostè té 2 aparells i cada un té diferents potencials en diferents punts.Si es connecta motius d'aquests dispositius per un filferro que s'equiparen els potencials dels punts de connexió sense corrent gran.Però si es connecta, a més, altres dos punts de terra dels dispositius que es connecten dues fonts de tensió baixa impedància amb diferents potencials - de manera que obtindrà gran terreny actual.

Vostè pot prendre la regla per contactar motius de dispositius en un sol punt - i vostè evitarà els llaços de terra.Però el que si ha de connectar circuit per a protegir a un altre punt, ja que es mostra a la Figura 3 de la pàgina d'enllaç?

Si introduïu el xassís en el primer punt en el connector a terra, i secundària que necessita per connectar-se a terra el xassís en el punt que vostè tindrà circuit de corrent.Com he dit anteriorment en el segon punt ha de connectar dues fonts de tensió baixa impedància, però es pot veure la diferència de potencials en aquests punts no serà molt gran - molt menys d'1 volt.Si voleu fer la connexió a través de pont de díodes llavors díodes en aquest pont serà tancat, i el corrent no fluirà - de manera d'evitar bucle de corrent en una situació normal.Però si es vol tenir un potencial gran, després del pols d'aquests díodes es passa a través.De soroll d'alta freqüència vindrà a xassís a través del condensador.

En el seu cas, vostè prendre la decisió correcta per connectar el xassís i terra de la senyal i la terra del connector de sèrie en un punt.Si vostè necessita sobre el futur de la connexió de dispositius externs a la terra que farà la connexió amb el mateix punt.

Best wishes & 73!Klug.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back