WindRiver problema

M

maha384

Guest
i ús Jung WindRiver per fer controlador USB i funciona.
però tinc aquest problema de l'aplicació i bulit utilitzant windrver treball només si el programa és WindRiver configuració.
Necessito saber com podria utilitzar l'expedient de sol licitud en cas que el WindRiver no és setup quins fitxers i necessitat de prendre d'ella i on posar-los.

Què dir quan diuen o WindRiver només si el programa és la configuració?
Pot explicar una mica ...

perdó si no he pogut explicar com no tinc antecedents en fer els controladors de dispositiu.

i WindRiver l'ús per construir el controlador usb18f4550 i l'aplicació en c i funciona.però quan desinstal el programa i WindRiver intenta obrir l'aplicació no
s'obre i quan intento obrir la finestra de línia de comandes hi ha un error diu que no a obrir a causa de la llicència.

No sé si crear un controlador el que els arxius és necessari que vostè tingui i, a continuació, vostè serà capaç d'instal lar el controlador en qualsevol PC, no només el conductor també per executar l'expedient de sol licitud.

problema també és que va passar a mi, perquè de la llicència ja que és una versió de prova o he de configurar l'WindRiver cada vegada que instal leu el controlador en un objectiu com aquest pc no sona lògic.

gràcies per la resposta em

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back