H
hkBattousai
Guest

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
el que l'entrada a la font mosfet ja està d'ona completa DC pel que si s'afegeix un condensador de pont, que hauria de funcionar Alexv (t): tensió rectificada d'un transformador per un pont rectificador
Sí, és molt bona idea. El causen cap problema com el excés o els punts mentre que el canvi entre les preses del transformador?No és de connectar la presa del transformador directament, va dir que l'entrada a la font mosfet ja DC ona completa de manera que si s'afegeix un condensador de pont, que hauria de funcionar Alex
Des del principi he insistit a fer un estat completament sòlid disseny. Però sembla que els reptes de disseny de maquinari es m'empenyia a utilitzar relés estàndard, una vegada més. Tant de bo els relés d'estat sòlid que no van ser molt més car ...
Sí, la informació també es mostra en el primer lloc per escrit abs (sense ()), que ha estat pel que sembla passa per alt.No es connecta la presa del transformador directament, va dir que "v (t): tensió rectificada d'un transformador per un pont rectificador"
Un condensador de filtre abans que l'interruptor de MOSFET (és) seria carregar els condensadors dels canals inactius el díode invers MOSFET. El circuit original té però una debilitat per la sèrie 20 V díode Z, perquè el canvi només es durà a terme en els voltatges d'entrada més alt. Un voltatge de la porta de l'encara superior a la màxima qualificació amb entrada de 50 Vpico. Que el millor serà utilitzar un díode de limitació de tensió a través de la porta i, preferiblement, una etapa de constant del controlador actual. Estic d'acord però amb mister_rf, que els relés mecànics són probablement l'opció més raonable.el que l'entrada a la font mosfet ja DC ona completa de manera que si s'afegeix un condensador de pont, que hauria de funcionar
sembla ser un enfocament prometedor, utilitzant per NMOS i PMOS + per -. Branques, necessitant només dos aïllats de canals múltiples circuits de control de porta .Un dispositiu d'estat sòlid en la línia DC necessitat de controlar dues línies simultànies de dos en dos
El que vostè descriu només pot passar si un mosfet connectat a un voltatge més alt es converteix en però ja he esmentat en la meva primera resposta (# 2) que també han d'usar díodes connectats als desguassos de la inversió de polaritat dels díodes per evitar que el substrat. AlexUn condensador de filtre abans que l'interruptor de MOSFET (és) seria carregar els condensadors dels canals inactius pel díode invers MOSFET
De fet, hi ha díodes en el disseny original, però he simplificat el circuit mentre dibuixa aquesta imatge.El que vostè descriu només pot passar si un mosfet connectat a un voltatge més alt s'encén, però ja he esmentat en la meva primera resposta (# 2) que també s'ha d'utilitzar díodes connectats als desguassos de la inversió de polaritat el díode substrat per evitar això. Alex
1. Per què? 2. Cap problema.què passa si falla el Zener en curt?
Pel que jo entenc, el canvi de voltatge de corrent altern de 50 Hz no serà necessari accelerar. Com possible problema, també pel que fa a velocitat, és el dimensionament de R2 i R3. Bàsicament, la tensió de llindar MOSFET consisteix en un voltatge d'entrada mínim per activar l'interruptor. R2 i R formen un divisor, que augmenta encara més aquest llindar si no R2Una altra persona va suggerir que s'afegís R1/C1 com "accelerar"
A falta d'un curtcircuit és una forma comuna de díodes Zener no ([url = http://www.vias.org/feee/diode_10.html] FEEE - Fonaments d'Enginyeria Elèctrica i Electrònica: díodes Zener [/url]). El vgs per a una IRF9530 es limita a ± 20V. Amb una font de 36V i interruptor MOSFET, que la qualificació podria ser superat, si el Zener en l'esquema primer (post # 1) en curtcircuit. Com vaig dir en el meu post, accelerar era opcional. M'alegro que s'està d'acord pot no es necessita en aquest cas. Joan1. Per què? 2. Cap problema.
En primer lloc, hi ha hagut un malentès. Vaig entendre el comentari sobre z-díode fracàs en relació amb el segon circuit. Per al primer circuit, per sota de la Z-díode seria en realitat dolenta, sinó que també pot danyar el MOSFET amb el z-díode segueix intacta. En general, els díodes Z no fallen accidentalment, no per sobrecàrrega. Fins i tot en el primer circuit, no hi ha cap risc particular de sobrecàrrega z-díode.A falta d'un curtcircuit és una forma comuna de díodes Zener no.