Vull fer un transmissor fm .. pls m'ajuda

L

leoren_tm

Guest
Vull enviar un pols amb un transmissor de FM, / .. potser amb només un 1000Hz ... voleu enviar un pols trought fr plss tansmitter m'ajudi a fer això

Vostè ha de fer-se més clar .. Per fer front als impulsos que necessita alguna cosa així com un amplificador d'impulsos .. Transmissor FM (FM modulador + amplificador de RF) emet senyals de certa amplitud, independentment de la forma del senyal d'entrada => modulació de freqüència .. Una cordial salutació, IANP

Eh? / I vol transmetre un pols amb un valor específic frequeny .. precoç en el receptor malalt a tenir una enquesta SIFF filtter pas de banda ... pls em pregunti, perquè jo ho especifiqui .. ti per endavant

tot el paper disponible?? Eh? Puc enviar un pols?? mal estar en una aplicació de baixa potència, ... potser només un DC 12V .... [Size = 2] [color = # 999.999] Alta després d'un minut: [/color] [/size] i també ... mal estar considerant una implementació de baix cost ....

i sot un problema en el meu transmissor ....... el rang en el transmissor ha de ser de la gamma d'àudio .. però el meu receptor de FM només funciona per sota de 20 kHz ... però mal estar en 30kHz .... m'ajuden tots els TNX per avançat

hola primer estudia el tema per buscar other disseny designes teus propis circuits simular a identificar les parts de la prova NO trudt circuits d'Internet es refereix a

No tinc un problema en el meu trnsmitter ... només en el receptor ... aquest és un implimentation baix cost ... Eh?? Wat si ús AM??

[Quote = leoren_tm] no tinc un problema en el meu trnsmitter ... només en el receptor ... aquest és un implimentation baix cost ... Eh?? Wat si ús cotització ???[/AM] Què passa si vostè tracta d'explicar un cop més quin és el problema real és? Què freqüència del seu transmissor funciona, i quin tipus de receptor que vostè té? La cosa és que com més escrigui més la confusió que causa.

és necessari augmentar l'ample de banda d'àudio de la descriminator en el receptor per fer això ha de canviar el segon filtre IF Si ja el té no sé si és una versió PLL controlat pel que pot o maynot utilitzar 450 o 455khz filtre si ho fa en general { una petita caixa de color groc o blau, amb tres o quatre potes} això ha de canviar a un major ample de banda del primer IF generalment 10,7 o menys mhz no és tan crytical per modificar els 30kHz de ràdio no és tan inabastable és probable que també haurà d'eliminar o alterar les característiques de circuit èmfasi en la seva secció d'àudio el que vostè necessita és el circuit per l'RX de ràdio del seu ús.

el meu gran problema és fer un foc ALRM sense fils .. través de la ràdio

Per què no utilitzar les freqüències de codis DTMF: idea: És lent, però l'alarma contra incendis no requereixen d'alta velocitat!

Sí, em referia a: enviar els codis DTMF en FM. Qualsevol transmissor de FM simple com s'ha descrit anteriorment, i qualsevol receptor simple es farà càrrec de la transmissió. Qualsevol codificador DTMF i descodificador es farà càrrec de la modulació digital. Afegir un CPU i ja està.

:?::?::?::?::?: Crec que seria suggeriment complacate el disseny del meu ..... però gràcies a u. .. Vull que sigui portàtil ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back