Vull dissenyar una cavitat de RF d'un làser

E

eltonjohn

Guest
TINC UN PROJECTE I NECESSITO PER DISSENYAR UN LASER làser C02 ha de ser produït dins d'una cavitat de RF ajuda o Insight seran GAUDEIX

Hola amics estic encara a la recerca d'això. alguna idea de quant terreny es requerirà que exite un gas C02 a lase?

Que desitja utilitzar una cavitat, per exemple, una cavitat cilíndrica de funcionament en mode TM010, oi? Salutacions, Joe

Hola si vols exactament i una cavitat cilíndrica .. i necessito saber la quantitat d'energia que necessito per aplicar a lase gràcies

Hola jpsmith Si una cavitat en el TE10 a fer el que necessito per obtenir el camp de Equacions en relació amb lase tresheshold per C02 barreja en un entorn proper.

Això sona com un projecte interessant. A mi em sembla que podria aproximar les necessitats d'energia basat en els paràmetres típics dels dissenys més convencionals, ja que el làser de CO2 física bàsica s'aplicaria. En altres paraules, dir que la seva longitud activa seria de 33 cm, un disseny convencional de corrent continu o RF impulsada podria donar-li 20-30 watts amb una eficiència del 10 al 15 ... així que, prenent alguna cosa en el medi ... al millor 200 watts per obtenir un 20 a 30 watts a terme. Em pregunto el que la impedància es veuria? Abans que s'ionitza, tindria una alta impedància, i per tant un camp E d'alta en l'eix de la cavitat, la qual cosa, em sembla que facilitaria la ionització, després que la impedància seria molt menor.

has de jpsmith123.! Vaig pensar anar a un camí similar al subministrar alimentació suficient i després veure quant era necessari per sostenir l'efecte làser no he pogut trobar cap documentació en aquest camp m'encanta simular primer, en comptes de construir un projecte d'anar per perdre un temps i diners!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back