VLSI oportunitats a Hyderabad

T

Tan

Guest
Hola amics, he fet la meva PG Diploma en disseny de sistemes digitals de Pune University.I he afegit el meu CV en naukri.com i monsterindia ... no he rebut cap resposta fins al far.Could algú per favor hágamelo saber si hi ha alguna oportunitats a Hyderabad, en aquest àmbit? Gràcies Tan

existeixen al voltant de 25 empreses que treballen VLSI, o pot visitar el parc en persona tot el millor

Priya Hola, Gràcies per la seva reply.Can em donen el nom de les empreses que treballen a Hyderabad, i si és possible li pot proporcionar referència. esperant resposta. gràcies una vegada més Tan

Vostè din 'aconseguir treball a través de campus? Aquesta vegada PU tenia bones pràctiques. De tota manera, ara és molt difícil aconseguir una feina, guitza que la certificació difícilment se suma al seu factor employablity. Intenti alguna obertura més fresc, mantenir el control dels llocs de treball per freshers índia / HYD. Bona sort!

Vostè din 'aconseguir treball a través de campus? Aquesta vegada PU tenia bones pràctiques. De tota manera, ara és molt difícil aconseguir una feina, guitza que la certificació difícilment se suma al seu factor employablity. Intenti alguna obertura més fresc, mantenir el control dels llocs de treball per freshers índia / HYD. Bona sort! Hola, no he tingut el seu punt .. Es pot ser més clar si us plau ...

existeixen al voltant de 25 empreses que treballen VLSI, o pot visitar el parc és en persona tot el millor
hai can o pls em ttel hw 2 veure els nostres missatges en el fòrum

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back