usb compatibilitat: bloc de notes i sobre uts

F

freeliver

Guest
Estic dissenyar un dispositiu USB,
el corrent màxima és 500 mA, és normal de 300 mA.Ara
s'enfronten a un problema: el dispositiu pot funcionar en un PC portàtil i molts, però en alguns portàtils que does't treball.

Què hi ha d'especial en el port USB
del portàtil?Veig el quadern configration que el port és 500 mA.

Els 500 mA és compartit entre els dispositius.El portàtil té alguna interna dispositius USB que estan?Fer un informe que 500 mA Descriptor en el teu dispositiu?Tracti de 100 mA informe per verificar aquest és el problemaASIC

cap altre dispositiu.El bloc de notes que he intentat és d'IBM.Té un DVD que és plug-in de dispositiu, però no és un llapis.He intentat el 100,
el meu llapis USB no funciona.Però pot treballar en l'eix que connecta al port USB d'aquest bloc de notes.

He intentat again.Now, el dispositiu pot treballar en el centre fins que es bus-powed centre i connectada al port USB portàtil!

Així que crec que no és el problema d'energia.

¿Li va malament durant l'enumeració?

¿El seu dispositiu passar enumeració en els portàtils, i altres externs centre PC?

Potser el dispositiu no és compatible.Hi ha una lleugera diferència entre UHCI OHCI centres i que ha d'evitar en el dispositiu de microprogramari

Sospito que el seu notebook és OHCI i la resta és UHCI.

Hágame saber si aquest sentit?

ASIC

Els ordinadors "host USB que he provat són de dos tipus:
1 PCI a USB Open Host Controller
2 USB host universal contrller

el quadern
de host USB és PCI a USB host universal cntroller.

Crec que el meu dispositiu de passar l'enumeració dels portàtils, i altres externs centre PCs, perquè ha estat testimoni de la corrent de 500MA el dispositiu, que és el dispositiu config.

Ummmm ....Sona com un conjunt de xips / conductor problema amb el seu notebook.Qualsevol informació sobre el suport d'IBM lloc web?

O, podria ser un problema d'administració d'energia?ASIC

He intentat altre portàtil ara: NEC notebook.Its controlador Intel 82440MX és controlador de host universal USB.El meu dispositiu treball OK!

Ara crec que és problema de mic2550/mic2550a que he usat.

Una vegada que el van utilitzar?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back