una pregunta sobre MULTIPLICACIÓ

J

Jonatan

Guest
Algú sap quina és la diferència entre usar només
* Per a fer l'un amb 2 senyals de multiplicació (10bits cadascun)

... "Resultat <= Sigal_A * Signal_B; "....

i fer la mateixa operació utilitzant el multiplicador coregen bloc (ISE 6.1i).Gràcies per endavant ...

En Virtex II i amunt, no veig cap diferència en el meu disseny.La meva ise5.2i inferir el maquinari multiplier.But multiplicador si el vostre maquinari no és suficient,
potser hi ha una diferència.I cosa utilitzant Corgan mòdul, vostè pot determinar que un multiplicador per a l'ús de maquinari.

records

Pel que sembla, no és diferent.
Però si voleu millorar el rendiment del seu disseny, pot utilitzar el propi mòdul MUL lloc.

Suposo que depèn de l'aixada és intel ligent seu sintetitzador.Crec que Leonardo i Synplify inferir que només el multiplicador mitjançant el '*'.

Utilitzant el mòdul generat per Coregen Xilinx fa que el seu disseny específic i no és una bona pràctica tot i que garanteix que el blackbox serà assignada duing correctament el procés d'assignació.

- Maestor

si vol millorar el seu disseny, pot utilitzar multiplicar per CoreGen i posar a la maximux canonada.

Crec que per a millorar el rendiment multiplicador que vostè necessita utilitzar
enfocament de algorísmica.Per MULTIPLICACIÓ pot utilitzar alguns mètodes
Http: / / www.andraka.com / multipli.htm per veure detall

També podeu descarregar e-llibre "DSP amb FPGA" (després de la inscripció)
He `t aquest llibre.Però els meus col legues em assessorarà per descarregar-lo.
Lot informació en FPGA per l'aritmètica

www.mcu.cz/atm/index.php?&direction=0&order=&directory=UsersFiles/mhmhmh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back