Una pregunta sobre el poder spilitter

C

chang830

Guest
Hola, veig que s'utilitza el circuit s'adjunta com un divisor de potència. És USSD en un sistema de 900 MHz RF. No puc entendre el seu principi. Seria PLS ningú. em dóna alguns explainations en aquest circuit? Gràcies per endavant

acoblament pot existir entre L1 i L2. Per tant el corrent que flueix a través de L1 i L2 són les mateixes.

Hola És una versió concentrada de divisor de potència Wilkinson. En lloc de línies quarterwavelength inductors s'utilitzen per proporcionar 90 graus de canvi de fase en la freqüència d'operació. El divisor pot ser molt petit com opos a la realització clàssica amb línies de transmissió. Flyhigh

Hola, Flyhigh, crec que estiguin ben estrets. Figura adjunta és el circuit actuaral vaig veure. Adjunt un altre arxiu PDF és un article sobre els divisors Wilkinson poder. Estic d'acord amb vostè que és el divisor de Wilkinson powet. Però així com tyassin demanat anteriorment. On és el Cp condensadors al fiugre? Crec que la capacitat en la figura adjunta és el condensador de bloqueig de CC. Llavors, on és el PC? seria PLS u. donar una mica de llum sobre ella? Gràcies per endavant

Un element agrupat Wilkinson divisor de les necessitats dels condensadors en el document que has publicat, en cas contrari l'aïllament entre els ports dividit és molt pobre. Un separador s'utilitza no només per dividir / combinar les senyals, sinó també per aïllar una de l'altra. Per tant, qui dissenya l'esquema que va ser publicat una mica més "cobdiciós", tractant de reactivar l'economia de les peces.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back