una pregunta sobre el disseny d'OP

A

AirBoss

Guest
Hola!

Estic dissenyant un amplificador operacional utilitzant plegada cascodo i CS com la 1 ª i 2 ª etapa, respectivament.Un DC 0.9V i 0.5V a pic swing pic ve donada com a entrada i les sol licituds de especificacions per veure un pic de 1V a pic a la sortida.

Ja he dissenyat un CS amb 30 dB.Heus aquí les meves preguntes.

1) Des de l'1 V cresta es requereix en la sortida de la 2 ª fase, crec que he de deixar un espai per al cap per al swing a la fase 1, que és igual a 1 V / 30 dB = 0.016V.És això correcte?

2) I llavors això és realment confús.Des que estic dissenyant un cascodo, he de ser capaç d'obtenir una alta guany d'aquesta etapa.Però, 0.016V a la sortida i giri a l'entrada de 0.25V, em sembla a mi que aquesta etapa és la disminució del guany.Com pot ser?

Algú pot indicar els errors que fan?

Gràcies.

AirBoss escriure:2) I llavors això és realment confús.
Des que estic dissenyant un cascodo, he de ser capaç d'obtenir una alta guany d'aquesta etapa.
Però, 0.016V a la sortida i giri a l'entrada de 0.25V, em sembla a mi que aquesta etapa és la disminució del guany.
Com pot ser?

Hola, sankudey,

gràcies per la seva resposta.i no entenen completament el que m'agradaria fer-li algunes preguntes.Diguem d'entrada necessària és vaig veure, i la producció es p_p lectiu, p_p.

¿Vols dir que hi ha realment una vip_max, que és la màxima d'entrada i pot aplicar de manera que vip_max * Av = tiu, però p_p vip_max vaig veure <, p_p?si és així, quan el llavors vaig veure, p_p es dóna?Gràcies per la seva paciència.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back