un problema de la igualació.

V

vahidkh6222

Guest
Hola amics estic intentant simular una mica de paper d'equalització relacionades, però estic totalment confós amb la seva notació. en concret, aquí hi ha una petita part del paper. com vostè veu que hi ha una equació per a la aproximació de yi (k) (la sortida del canal ITH) de si mateix per formar una funció de costos d (k), d (k) = yi (k)-i `i (k))
Jo no puc entendre quin tipus d'aproximació és (ja tenim yi (k), llavors per què tenim per aproximar de nou, i el que passaria en condicions de convergència, de manera que d (k) es converteix en zero?) en la pràctica, l'operació d'inversió de la matriu es converteix en divergents des de S S '* és singular. així que ... les idees, consells, suggeriments o veritablement va donar la benvinguda. Gràcies per endavant PD: podem veure inv (Yi Yi *) Yi com pseudoinversa de Yi, però què suggereixen?! quan es multiplica Yi des de l'esquerra, obtindrem el mateix yi (k)! alguna idea?

Té sentit això: vostè té sortides i (k-1) i al (KL) (mostres anteriors). Ara vol predir quina és la pròxima mostra, és a dir, i (k) serà, [anomenat i '(k)]. Per a l'ús d'una (k). Més tard, després d'arribar a la veritable i (k), s'utilitza la diferència per millorar el seu pronòstic per a la pròxima vegada, d'alguna manera. punt clau és l'estimació de la _moment_k_ Com? -B

sí que té sentit, però què passa amb la condició de convergència. el que passaria de manera que d (k) es converteixen en zero?!

Les seves preguntes són: 1. ja tenim yi (k), llavors per què tenim per aproximar de nou? Resposta: Sí, tenim "yi (k)", però que no té "Yi". L'objectiu és l'aproximació de "Yi" no, yi (k). Té sentit? 2. el que passaria en condicions de convergència, de manera que d (k) es converteix en zero? Resp: Es tracta d'un bucle iteratiu que s'aproximi a Yi, així que quan convergeix Yi en el valor correcte, "d" serà igual a zero i el bucle s'acaba, i ja està. [Size = 2] [color = # 999.999] Afegit després de 57 minuts: [/color] [/size] Espera un minut, he fet una ullada a la qüestió de nou i em sento crec que estic equivocat. "Yi" és també conegut, ja que està format per yi (k). bulx té raó, això és correcte, l'objectiu sembla ser la de trobar la sortida recent de mirar a les observacions anteriors, ho sento per això.

Estic tractant de fer una interpretació ... Quan d (k) convergeix, llavors l'estimació de i (k) i es detecta i (k), són els mateixos. quan es coneix la x de transmissió, això significa que, de calcular l'H, el canal de la seva estimació. I pot utilitzar aquest canal per a la igualtat.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back