Un pont de capacitancia

G

Githin

Guest
Estic intentant fer un pont de capacitancia amb dos condensadors un inductor.Necessito una precisió relació transformador.Algú té idea d'on pot obtenir a partir de?Puc substituir-ho amb una altra cosa?Jo visc als EUA.

He adjuntat una pàgina que descriu aquest tipus de sensor.

Moltes Gràcies
Githin F Alapatt
Ho sentim, però necessita accés per veure aquest arxiu adjunt

La gamma de freqüències i la intenció de precisió i la resolució no
s'han dit.Si és possible en tots, és un component car personalitzat.Vostè hauria de considerar la possibilitat d'una capacitat més recent mètode de mesurament.

Gràcies per la seva resposta.No importa la freqüència en la mesura que està per sobre de 1Hz!

Resolució i l'estabilitat són les coses més importants.Vull mesurar la pressió.Estic intentant moure una placa de la placa de condensador en paral lel per causar un canvi en la capacitat per mesurar la pressió.Necessito veure un canvi 1PA mentre que l'aplicació d'una pressió de 1 MPa.(Resolució 10 ^ -6).Puc utilitzar una placa d'àrea màx 100 sq.cm.

Quines noves tècniques de mesurament de capacitancia pot mesurar això?

¿Vostè està obligat a utilitzar un pont de capacitancia clàssica?Un Analog Devices Capacitancia a digital convertidor AD7745 com seria una solució d'avui, que, bàsicament, aconsegueix una resolució semblant.(No ho sap, si altres condicions són contradictòries).

No crec que el pont de capacitancia operació a 1 Hz assoleix una resolució suficient.Cal també que els actuals paràmetres de soroll a considerar.Enmig de freqüències,
per exemple, uns pocs kHz, la ràtio d'aquest transformador ha de ser possible com un component bastant ideal.Però, per desgràcia, no sé d'un proveïdor.Per tant,
s'opta per altres més comú capacitancia pont dissenys.

Gràcies una vegada més.Ja he de mesurar la capacitat d'avaluació
de la placa de xips assegut al meu escriptori.He tractat amb ell, hi ha molt soroll.Sap vostè una bona manera de connectar el condensador a la junta per reduir el nivell de soroll?Actualment estic utilitzant un mini coaxial soldat al condensador.Vaig pensar que la ràtio de precisió transformador podria ajudar a reduir el soroll - No estic segur.Sembla que aquesta part és difícil, així que ...No tinc l'opció d'intentar-ho.

Aquests són els resultats de l'anàlisi realitzada sobre l'avaluació de la junta AD7745.

Mitjana dels: 0.725575 PF
Soroll RMS: 0.000370 PF
pp Soroll: 0.002137 PF

Un 1PA pressió farà que només un petit canvi en la capacitancia,
per la qual cosa la resolució és molt important per a mi.Vull que el soroll el més petit possible.Estic en un laboratori de la Universitat -
Tinc tots els meus equips.Però el soroll és el problema!

Gràcies per tota l'ajuda.

No
estic clar respecte a la font del soroll observat en el seu mesurament.Suposo, que ja va intentar un filtrat de la sortida fins al màxim constant de temps adequat?

Tanmateix, jo no ús el soroll en el xip d'una aplicació limitada i encara no pot donar suggeriments detallades respecte a la seva operació.

El nivell de soroll és objecte de diverses magnituds per sobre de la fitxa de dades d'especificacions, o bé és una qüestió d'interferències o de la capacitat addicional de terra de la instal lació (cables coaxials) és degradar el rendiment.

Un estat de la tècnica de capacitancia amb un pont amplificador de baix soroll i sincrònic (lock-in) és prometedor de detecció de soroll d'un millor rendiment que un xip CMOS de senyal mixta, tot i que aquest últim realitza òptim processament de senyal.

Crec que, la relació del transformador pot ser substituït per un circuit diferent a la meitat esquerra pont,
ja sigui variable o fins i tot condensadors suficient sota óhmico resistències (no afegir massa soroll).

Gràcies per la resposta.

Des de la fitxa de dades de AD7745/AD7746 - pàgina 11.

El soroll és de només 4 - 40 af (SENSE PAC connectat) El full de dades indica que no estaven connectats gorres mentre es fa l'anàlisi de soroll.

Em 7AF sense connexió a la placa.Connectat amb un condensador, el soroll arriba fins a 1000 vegades.

1.Vaig a fer el següent - tot l'escut de configuració utilitzant paper d'alumini i que connecti a terra el poder mitjançant un resistor de sagnar.

2.Canviar el temps de conversió i veure si fa la diferència.

Tinc actualment la soldadura de cables coaxial directament al condensador.Hi ha una millor forma de connectar?

No he entès el que significa la sortida de filtratge.Què vol dir un programari de filtre?No he intentat.Crec que un filtre de maquinari només introduir més soroll en el sistema.

Serà fantàstic si puc aconseguir aquest xip per treballar per la meva sol licitud, ja que és real barat i fàcil de fer si es compara amb el pont mètode.He adjuntat la fitxa de dades de referència ràpida.

Gràcies!
Ho sentim, però necessita accés per veure aquest arxiu adjunt

Pot donar-se el cas, que el terreny en la capacitat de mesurament dels insums ja C augmenta el soroll.

Entenc, que especifica la Resolució 19 bits RMS està relacionada amb nominal de / - 4PF gamma,
per la qual cosa ha d'aconseguir també amb una base de diversos PF capacitancia.

Filtrat de la sortida mitjançant l'augment del temps de conversió i més de mitjana.Vostè ha de rebre el doble de resolució amb quatre temps de mesurament.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back