un dispositiu sense fils amb l'indicador de tensió

B

beum

Guest
Hola nois, necessito ajuda per resoldre el meu projecte final de carrera .. es tracta d'una sonda periodontal (de les genives de la dent de mesura) que utilitza calibrador de tensió per normalitzar la força aplicada a les genives del pacient L'objectiu de la meva PFC és perquè sigui sense fils (de la galga de tensió unit a la sonda) que el dispositiu sense fils per aquí és més barata? he sentit parlar de calibrador de tensió sense fils, però quant és? bluetooth millor que això? algú pot recomanar algunes revistes o llocs web útils sobre sense fils i el mesurador de tensió? tics meves conclusions és que la majoria de lloc requereixen subscripció. moltes gràcies per qualsevol ajuda per aquí .. desig sincer de mi per obtenir l'assessorament de totes les gràcies de nou o

Depèn de si és prou gran per contenir un transmissor, si és que es publicarà el lloc i el pacient va a tancar la boca, per tant shieding el transmissor. Si una part del dispositiu es queda fora, és molt fàcil, utilitza un petit transmissor de banda ISM UHF amb bateries o un SoC que té ADC, programada per al treball. També ZigBee pot ser una opció. Si serà dins meu, el recomano un dispositiu passiu amb acoblament magnètic / comunicació de camp proper en l'estil de la tecnologia RFID - a 125 kHz o 13,56 MHz, usant una antena de nucli de ferrita. He observat que l'acoblament magnètic es pot utilitzar fàcilment des de l'altre costat d'uns pocs centímetres de teixit i ossos, com el palmell d'una mà.

M'agradaria utilitzar una banda ISM de transmissor / receptor de parell a 915 MHz amb FSK. Aquesta és una de baixa freqüència suficient com perquè les dades encara es transmetrà a terme Independentment de si la sonda està a la teva mà oa la boca del pacient. És prou alta com per obtenir una bona antena que no és massa gran. M'agradaria tractar d'obtenir l'antena de recepció per sobre de línia de cintura, de manera que coses com una cadira de metall de grans dimensions dentistes, no et posis en el camí de la connexió de dades. Potser voleu que tingui almenys 4 canals de freqüència, en cas d'interferència en l'oficina.

agraeix les respostes per aquí .. sobre la confusió que, en realitat la sonda és d'aproximadament 15 cm de llarg i l'indicador de tensió es col · loca 5 cm de la punta de la sonda. En realitat sóc feble en què l'aplicació d'aquestes coses d'electrònica .. has d'estudiar més sobre totes les suggeriment dels nois: D gràcies de tota manera algú pot proporcionar informació addicional sobre el transmissor?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back