Un circuit passiu que una mitjana de 2 tensions

M

maalma

Guest
Hola a tots, tinc 3 voltatges d'entrada VA, VB i VCM d'aquestes tensions que necessito un circuit que em pot donar a la sortida d'aquests valors VCM + (VA + VB) / 2 i VCM (VA VB +) / 2 Com puc fer això? Gràcies per la seva ajuda

vostè pot utilitzar l'enfocament de ADC o V perquè el mètode.

bé, em pot donar més detalls si us plau gràcies per la seva resposta:)

Gràcies Adrian per la seva ajuda:) Vaig a intentar la seva solució i et mantindrem informat si funciona en la meva aplicació en la pràctica, les resistències són molt "sorollós" i estic fent servir això en un ADC de manera que el soroll ha de ser

Curiosament, les peticions de títol de la pregunta d'un passiu circuit, però tots els suggeriments són de activa solucions. Això és plausible en la mesura, com un restador passiva no és factible. SC també és una possible solució, però no es considera com passiva en general.

No em preocupa el soroll de la resistència. Soroll de Johnson en una resistència 1kohm es tracta de 4nV/sqrt (Hz) en 25degC. Fins i tot si vostè té un ample de banda de 100 MHz, el soroll de la resistència es 40uV. Hi ha 10 resistències d'aquest circuit i amb un guany d'1 (o al voltant) el soroll generat per aquestes resistències és aproximadament 40uV * sqrt (10) = 126uV, 40 dB per sota de les seves necessitats 12mV. A més, pot triar resistències de baix nivell de soroll com el metall de pel lícula o de pel lícula prima resistències, i triar una resistència de menor valor (centenars de ohms) si el consum d'energia no és un problema. Jo estaria més preocupat pel soroll de parpelleig dels amplificadors operacionals que utilitzarà, sinó perquè el guany és baixa, que no pot ser un problema també. Per tant, utilitzar resistències de baix soroll, baix soroll dels amplificadors operacionals, tenen un pla de terra continu per reduir la interferència de RF, utilitzeu les peces de muntatge en superfície, restes resum, un bon desacoblament, i reduir l'ample de banda al mínim requerit, i és molt fàcil d'aconseguir per sota de soroll 12mV pis.

Gràcies Adrian per aquestes explicacions:) podeu dir-me més sobre un amplificador operacional de baix soroll (Sóc realment un nou comercialment en el món del disseny analògic)? tenir un bon dia

Companyies com Analog Devices, National Semi, Semi Maxim, etc publicaria una llista dels amplificadors operacionals a la seva pàgina web i categoritzar-los amb baix nivell de soroll, d'alta velocitat, baixa potència, precisió, etc Per exemple, aquí teniu unes de Op amplificadors d'Analog Devices que es troben en la categoria de baix nivell de soroll:

Hola Adrian, Gràcies per l'enllaç, però no estic parlant sobre els dispositius, estic parlant d'esquemes per simular amb cadència. de totes maneres gràcies per la seva ajuda i Benvinguts a bord d'EDA:)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back