TV voltejar horitzontal

R

Roelescence

Guest
Hola a tots, Pot si us plau m'ajudi a identificar els components electrònics relacionats amb V-hold? La meva TV, model nou, la seva imatge va voltejar horitzontalment i no puc trobar v-hold en el comandament a distància ni en la part posterior de la televisió, així que em vaig decidir a solucionar problemes dels components, però un problema és que no puc identificar els components relacionats amb v premeu la tecla. Si us plau ajuda Gràcies

Si desitja una resposta, seria útil saber quin tipus de TV que és. És LCD, plasma o CRT, què fabricant, número de model i l'edat approcimate? Brian.

fer enviar l'esquema de la preocupació que pot ser útil

Aquest és un televisor CRT, un model nou xinès de Tusonra

Vostè podria tenir una oportunitat llavors. LCD i Plasma TV no analitzen de la mateixa manera com CRT i gairebé segur no hi hauria cap control sobre la freqüència d'exploració. Sense un esquema que no és possible per mostrar exactament el que l'ajust de manera que haurà de seguir les següents pautes generals: Mira el coll del CRT (la secció tubular que sobresurt cap enrere des del bol de vidre). Hi podràs veure un conjunt de bobines de filferro empès fins a la tassa. Hi haurà dos cables es dirigien cap al transformador d'escombrat horitzontal que sol ser negre i té un o dos controls al mateix (normalment "pantalla" i "focus"), aquests no són els desitjats. Els altres dos cables del conjunt de la bobina són les connexions d'escaneig vertical. Seguiu aquests tornar a la taula crcuit i trobarà l'etapa de sortida vertical. De vegades es tracta de dos transistors de potència, de vegades un CI de potència amb un dissipador de calor. L'oscil · lador vertical, o bé estar dins de la IC o el fet de components molt propers a ell. Si hi ha un control es pot ajustar, serà en aquesta zona. Brian.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back