Tv apagat per si mateix? panasonic

B

buckiejr

Guest
MODEL és una 47WXC43G dos anys d'edat que estava veient la televisió i que només apagar vaig empènyer el poder Butter per tornar a engegar no es tornarà a encendre la televisió i unpluged llavors plug enrere va empènyer el buttun el poder al seu torn la llum vermella durant 5 segons i després s'apaga i parpellejar i fora 5 vegades vaig obrir la part de darrere la metxa s'havia tornat negre i cremat va ser. PER FAVOR AJUDA Gràcies Jeff.

Bé .. El fusible va ser volat = Problema amb la font d'alimentació. Va ser volat per protegir a la resta dels circuits de televisió. Anar al concessionari i obtenir un fusible idèntic al que bufava. El més probable és que treballarà llavors. Si no, llavors alguna cosa dolenta li ha passat al circuit abans de la metxa i que necessita per a diagnosticar la component per component o enviar per al seu manteniment:. Crit:

Si el fusible està negre que significa que va ser volat en realitat per algun esdeveniment catastròfic bonic, el més probable és que el nou cop així. Probablement hi ha alguna cosa més que la va causar a esclatar.

Vaig fixar la meva tv per 5 minuts que estava veient Q801 vaig deixar el Eix de Q801 que es Cargols per al dissipador de calor que podria causar Q801 per volar després de 5 minuts [size = 2] [color = # 999.999] Alta després de 33 segons : [/color] [/size] He arreglat la meva tv durant 5 minuts: cry: jo estava buscant a Q801 vaig sortir del Eix de Q801 que es Cargols per al dissipador de calor podria causar que el Q801 per volar després de 5 minuts

Sí, si vostè va deixar el transistor separat de dissipador de calor, que s'escalfava massa i va explotar. Pel que haurà de tractar amb una nova, però aquesta vegada fixar-lo fermament al dissipador de calor abans d'encendre la televisió.

Fusible està cremat? .. tractar de substituir h Sortida del transistor i el regulador IC. aquests components podrien causar un curtcircuit el fusible a ser volat.

Hola tinc la meva tv de treball que tenia 3 díodes D816 D822 D817 malament la formiga de vídeo tan gran si me'ls díodes mal de fer el vídeo tenen línies en què el so és excel lent.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back