Tres preguntes sobre l'EDS

R

refugee

Guest
hola nois, tinc alguns dubtes sobre l'EDS, et plz sigui tan amable d'ajudar-me. 1. quin és més sensible a les descàrregues electrostàtiques? òxid o difusió 2. Per què necessitem protegir la fugida de NMOS a vincular, però no la font d'OGP? 3. quan s'utilitza ggnmos, suposem que hi ha un zap de la patilla d'entrada a terra, que es va produir mecànic? es BJT parasitàries de la descàrrega de la càrrega NMOS NMOS ESD o els ha encès? (Perquè solem afegir una resistència entre la porta i el terra)

Hem de protegir contra la fuga de ESD perquè està connectat amb el món exterior (pin). La font està connectada a les línies d'energia és per això que no hi ha necessitat de posar protecció ESD (línies elèctriques ja tenen protecció ESD). Tot el que està connectat amb el món exterior ha de tenir una protecció ESD NMOS i no només com vostè ha esmentat.

Encara sóc encara aconseguir expertie en l'EDS he tractat d'aclarir els seus dubtes .. Estic obert a qualsevol discussió.
2. ¿per què hem de protegir el drenatge de NMOS a vincular, però no la font d'OGP?
Perquè terminal de drenatge està directament connectat als elèctrodes. així que hem de posar la protecció allà en forma de resistència balasting o siliciuro bloquejant .. Si això protectoin no hi és, Porta de voltatge de la font hauria volat l'òxid de la porta.

1. Desglossament d'òxid normalment significa aglomeració de dispositiu, mentre desglossament de difusió podria ser recuperable, depenent de la densitat de corrent. Així desglossament òxid és més sensible. 2. No està clar el que volies dir? Si et refereixes a diferència dels esforços de protecció en relació NMOS PMOS i dispositius, que es s'explica pel fet que tenen un comportament NMOS SnapBack, tenint sobretot disharge corrent a través de si mateixos i anar a error tèrmic en primer lloc. 3. Mecanisme de corrent de descàrrega en cas que es defineix pel disseny de la protecció structure.Typically parasitària NPN BJT durà a terme la major part del corrent. NMOS d'inflexió en proporcionarà més primerenca de commutació NPN.

Si us plau, perdoneu per no haver explicat clarament Tinc carrega un diagrama per explicar la meva pregunta sencond. Tots dos PMOS i NMOS són connexió al pin Vin. I també el pin Vin han estat protegits. El drenatge de NMOS que connecta a la font d'aquest poder s'insereixen generalment per una resposta per evitar la descàrrega electrostàtica. Per tant, jo no sé per què els NMOS ha de ser protegida, però no l'OGP

Durant l'esdeveniment ESD, hem d'utilitzar l'estructura de protecció designat per dur a terme gairebé tot el corrent de descàrrega. Totes les altres estructures no han d'assistir. PMOS no tenen un comportament pràcticament SnapBack, - pel que no es pot prendre tot si mateix corrent. Però altres NMOS podia, i es trencarà, si el corrent no es veurà limitat per la resistència.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back