Treball per reprendre l'electrònica digital

W

Walters

Guest
Què o guys va deixar de ser un tècnic digitals per a l'assaig, calibratge, reparació de circuits digitals?

Què puc incloure en general per als circuits electrònics digitals d'aleshores, en el meu curriculum vitae i puc dir que sé com provar, calibrar, solucionar problemes de circuits electrònics digitals i xarxes?

Quins tipus o lloc en el general, si us plau?

He de posar això o com:
Les taules de veritat?gràfics de temps i gràfics?nombre de fitxes de dades de xip?

Gates (AND, OR, NOR, NAND), Multiplexors, demultiplexors, comparadors, codificadors, descodificadors, temporitzador de circuits

Què o guys va deixar en el seu currículum vitae per mostrar o saber com provar, calibrar, solucionar problemes de circuits digitals i l'electrònica?saber llegir i solucionar els problemes amb les taules de veritat i diagrames temps / imatges?

Suggereixo, perquè reprengui, que no la llista d'un munt de paraules de moda i coses que pot fer.Res agreujar els reclutadors més ...
En canvi, tracti de posar per exemples concrets d'on es va aplicar el conjunt d'habilitats / tècniques.Qualsevol grans projectes recentment?Documents Grad?Projecte de la Universitat?De fet, qualsevol coses concretes que li permet discutir (en més detall) amb l'entrevistador és digne de posar en el seu currículum.

Sí, però ¿Com puc donar-los exemples de la meva prova i solució de problemes de circuits d'electrònica digital en general?

Quines són algunes proves bàsiques i resolució de problemes per a la televisió digital i electrònica pot dir?

Hmm ...l'electrònica digital ... w no estic molt familiaritzat / que

A la lògica:
Tens alguna experiència amb FPGA?Ha implementat un arc pipeline?w / Cache?Qualsevol projecte de gran envergadura durant l'any de pregrau ur?ASIC experiència?

Resolució de problemes:
Et dissenyar qualsevol placa de circuit que està actualment en ús?Per prototip?Sabia vostè una mica de disseny amb microcontroladors?

IC Design:
Escriure les notes d'aplicació o posar en marxa qualsevol ICS?Es vostè el responsable de disseny de xips, o per als procediments de prova?¿Va fer vostè alguna anàlisi d'integritat del senyal?Quins són els requisits ...?Qualsevol simulacions experiència potser w / espècies?

Proves:
Vas fer algun treball per a una empresa de qualitat anterior?Quins van ser alguns dels procediments de prova d'Ur, i per què?

En resum, quin tipus d'experiència té vostè que els nens normals de la universitat no té ...

No estic prenent sobre microcontroladors o codi de programació

Estic parlant de l'electrònica digital, com els components digitals, xips de com
prova de solucionar problemes i coses així per a que pugui posar en el meu curriculum vitae

Cita:

Estic parlant de l'electrònica digital, com els components digitals, xips de com

prova de solucionar problemes i coses així per a que pugui posar en el meu curriculum vitae

Sí, però he d'escriure sobre com utilitzar la sonda lògica, oscil loscopi, multímetres amb components digitals, utilitzant per a provar, comprovar, solucionar problemes, en general, amb
o guys el que va deixar per favor?

Quines són algunes reparacions bàsiques i solució de problemes amb l'electrònica digital per favor?

La majoria de recursos humans que em diguis van ser tècnics d'una sola vegada i saber sobre l'electrònica
Què passa si el HR em torna a trucar Què puc dir sobre l'electrònica digital de la reparació, verificació, control, resolució de problemes en general o d'alguns exemples bàsics per el meu curriculum vitae si us plau?

Seria bo donar alguns exemples concrets de la tasca que ha fet que seria més convençut.

Jo no he fet moltes proves digitals, control, resolució de problemes és per això im demanar
Què havia de fer fora un tècnic de base experieneced prova digital?

En el mercat de l'electrònica d'avui en dia només ha de tenir algun avantatge addicional, així que prefereixo posar alguna cosa nova i excitant treball en el meu full de vida

Tècnic de la prova digital ha de saber o fer:

1.) Prova el poder dels xips per veure la que té 5 volts i es basa
Prova 2.) / Comprovar el rellotge becaues això és molt important el rellotge és el cor
que el que canvia o s'encén / s'apaga les fitxes digitals
3.) Test / inspeccionar el circuit a temps RC i calcular la relació de RC per saber si
l'interval de temps, cicle de treball és el moment adequat i la seqüència de
4.) Xips digitals d'estar atrapat en un estat:: això és molt comú pot ser causada
per l'estirada cap amunt o avall resistència.L'estirada cap amunt i avall resistència és oberta o en curtcircuit
5.) Comprovar que les entrades i sortides de xips d'alta tensió i baixes o en i fora de
6.) Mapa dels màxims / a 's, mínims / offs d'entrada a la sortida en cada un dels xips digitals
7.) Traçar la seqüència d'esdeveniments que estan succeint

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back