transistor BJT

W

wisepie

Guest
En utilitzar un multímetre per determinar la base, emissor i el col lector d'un transistor ...El que veig és 0.6 V i 0.57V ...El positiu de la sonda és la base, però com determinar l'emissor i el col lector.

mitjançant l'ús de multímetre, trobareu que hi ha una resistència infinita (circuit obert) entre E i C i la caiguda en C serà més.

wisepie,
L'emissor a força de tensió de ruptura inversa és típicament al voltant de 7V.Vostè pot inserir una gran resistència a la base de la sèrie With, i mesurar la tensió en la qual el corrent comença a fluir (allau actual).La resistència sèrie prevenir excessiu flux de corrent i els consegüents danys al dispositiu.El terminal (E o C) que té la tensió més baixa desglossament és l'emissor.
Records,
Kral

Jo només vull saber 0.57V és terminal (E) o terminal (C)

La unió amb la lectura més endavant és la unió BC.0.57V, en el seu cas serà la lectura de BC

wisepie,
El teu missatge original no deixa clar en quines condicions els 0,57 i 0,6 V lectures són mesurats.Estic assumint que vostè està d'alguna manera obligar una coneguda corrent a través de cada cruïlla (BE, BC), un a la vegada, i el mesurament de les gotes de díode.Vostè té dos fenòmens que tendeixen a contrarestar.D'una banda, la unió BC hase una àrea més gran, el que tendiria a reduir el voltatge d'un corrent determinada.D'altra banda, la regió del col lector té un menor nivell de dopatge de la regió d'emissor, el que Ted per incrementar el voltatge AC, per un corrent donada.Estic interessat en saber com E-disseny va arribar a la seva conclusió / ella.
Records,
Kral

He estat utilitzant aquest mètode durant molts anys amb la funció de proves de díode de la meva mesurador de Fluke.La lectura més baixa és sempre la unió BC, fins i tot si la lectura difereix en només 1 dígit.

L'emissor serà el que amb la caiguda de tensió major i l'altra serà, òbviament, de col lecció.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back