Transferència de potència màxima

I

iVenky

Guest
Per tal de transmetre la potència màxima a la càrrega que hauria de connectar una resistència igual a la resistència de Thévenin del circuit. És al revés és possible? és a dir, La meva pregunta és si se'ns dóna una càrrega específica podem transmetre la màxima potència en canviar la resistència de Thévenin del circuit (d'alguna manera)? Els llibres, diu que és impossible perquè l'energia es dissipa en la resistència de Thévenin. Però de totes maneres crec que seria proporcionar la màxima potència. Si us plau, ajudeu-me. gràcies per endavant.

Benvolgut iVenky Hola Sí, pot canviar la impedància de Thévenin tan simple com. per exemple, pensa en l'etapa de posar d'un transmissor, que auguri que coincideixi amb la impedància amb l'addició d'alguns filtres o transformadors. Els meus millors desitjos Goldsmith

A fi de transmetre la màxima potència a la càrrega que hauria de connectar una resistència igual a la resistència de Thévenin del circuit. És al revés és possible? és a dir, La meva pregunta és si se'ns dóna una càrrega específica podem transmetre la màxima potència en canviar la resistència de Thévenin del circuit (d'alguna manera)? Els llibres, diu que és impossible perquè l'energia es dissipa en la resistència de Thévenin. Però de totes maneres crec que seria proporcionar la màxima potència. Si us plau, ajudeu-me. gràcies per endavant.
Sí, pot afectar la impedància de sortida de la seva font. Com orfebre s'ha esmentat, això es fa comunament en circuits amplificadors de transistor per obtenir millors característiques coincidents. Tanmateix, si modifica la impedància de sortida, que sovint el comerç de potència màxima de sortida per a altres coses com el rendiment de banda ampla.

A fi de transmetre la màxima potència a la càrrega que hauria de connectar una resistència igual a la resistència de Thévenin del circuit. És al revés és possible? és a dir, La meva pregunta és si se'ns dóna una càrrega específica podem transmetre la màxima potència en canviar la resistència de Thévenin del circuit (d'alguna manera)? Els llibres, diu que és impossible perquè l'energia es dissipa en la resistència de Thévenin. Però de totes maneres crec que seria proporcionar la màxima potència.
Aquest és sovint una font de confusió per a molta gent. Si la resistència de Thévenin d'una font és fix, la transferència de potència màxima es produeix quan la resistència de càrrega és igual a la resistència de Thévenin. D'altra banda, si la resistència de càrrega és predefinit, la transferència de potència màxima es produeix quan la font (Thévenin) la resistència és zero o, en casos pràctics, tan baix com sigui possible.

Estimats amics! Hola Com Pjdd va dir, quan el lloc de impedància de cada etapa es converteixen en zero, la coincidència pot ser realitat. com un amplificador operacional (en l'ideal, Zout = zero) Salutacions cordials Goldsmith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back