TMS320 controlador d'interrupcions en la senyal digital

K

Kender

Guest
Amics,

Actualment, estic fent servir insulars del Pacífic, però la interrupció handelingen PICS of the funcionalitat és molt limitada.Estic pensant en canviar a una família de microcontroladors diferents, i actualment estic considerant TMS320 dsc.He mirat a les fitxes, però no vaig poder trobar les respostes a les preguntes folloing:

- No han TMS320 interrompre queing?
- No han TMS320 interrompre niu?
- ¿Què nivells de prioritat, molts ho fan TMS320 tenir?
- No TMS320 generar internament excepcions com ara el desbordament, per exemple?

Algú sap una nota App bo que dóna una visió general de les interrupcions en TMS320?

Salut!,
Nick

Jo ús 54xx TI DSP (TMS320VC5402), he conclòs amb èxit interrompre la programació i funciona massa, vull canviar d'E / S al ISR, que no és happenning ... Sóc capaç d'escriure 1 o 0, alternar amb èxit tot el possible d'E / S en el bucle principal, però el mateix no està treballant en ISR

Vull dir, en el bucle principal, o en qualsevol de les funcions principals anomenats, el pin alterna amb èxit, però el mateix no succeeix en ISR!

Jo ús del temporitzador 0, i em altern, un pin I / O des del port de HPI, utilitzat XF-a me lliure d'E / S en el DSP, i també s'utilitza port I / O assignats, tots els 3, canvia així en el bucle principal, però no a ISR

He configurat el VHA la interrupció mòduls bé,
vextors.asm inclòs,
re-assignat el ISR amb èxit
, En el simulador, el codi s'executa bé,

i no hi ha absolutament cap problema, a part d'aquesta

qualsevol ajuda dels experts DSP aquí .....

Vostè no ha esmentat el processador exacte, així que m'estic donant informació general.

Anar a la TI.com
Cerca de "interrupció" al quadre Escriu la paraula clau.
Veureu molts resultats, triar les notes d'aplicació / Guia de l'usuari en el panell esquerre.

Podeu trobar informació per a molts plataforma diferent.
Espero que ajudi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back