terra analògica i digital

M

marco110

Guest
dissenyadors, quins són els mètodes que s'utilitzen per aïllar / connexió entre els motius anàlegs i digitals, pertanyents en la seva PCB.

El mètode usual és que els circuits analògics i digitals en les diferents àrees de la taula amb el seu propi terreny i els plànols d'energia en ells. Els plans de terra estan connectats en un sol punt en la part del circuit on les senyals analògiques i digitals estan interconnectats. Exemple d'interfícies ADC o DAC.

Si els necessita per estar connectat a unit en un punt estrella, però tractats com xarxes separades, llavors el que faig és tenir AGND anar al pin d'un component TestLoop i unir-se el pin 2 d'aquest bucle de prova a la Starpoint GND. Després són les xarxes elèctriques diferents, però que ells s'uneixin a un Tespoint / testloop, que és útil per a les proves de totes maneres. S'aplica si vostè utilitza els avions o les pistes d'un o dos motius / molts. Git

la teva pregunta no està clara. Vols controlar qualsevol dispositiu d'àudio amb qualsevol etc DLD o MUC? deixar en clar llavors et diré la resposta

Estic en el cert en dir topolgy estrella preferida? en altres paraules, vaig a utilitzar el poder diferent i els plans de terra per a la gravació analògica i digital, i la seva connexió en un sol punt? està utilitzant ferrita necessaris per connectar entre el recinte en aquest moment? el que és el component testloop?

A causa de DGND més soroll, i pot interferir AGND. Així que serà millor que utilitzant un nucli de ferrita.

No no no no no!. Un nucli de ferrita es sumarà la inductància. Pel costat digital que vol conservar la font d'alimentació inductància de llaç el més baix possible. Sí, s'uneixen motius únicament en un sol lloc. D'una TestLoop em refereixo a un cèrcol de filferro de coure estanyat, soldat en dos coixinets de 150mil de diferència. Té un punt de prova bona per penjar un avantatge d'abast o mesurador, i, pel que la seva PCB i Esquema del programa es refereix a cada costat d'aquest punt és una xarxa diferent. Si una banda és DGND i l'altre costat AGND és, doncs, que és el punt de l'estrella i l'han enganyat al programa en el pensament dels seus terrenys no estan units. Si vostè unir-se a ells s'obté un error o, pitjor encara, ells (AGND i DGND) s'enviarà com la mateixa xarxa. Git

Hola freinds, Hi ha algun programari per simular el soroll de fons? Salutacions

Hola, Per unir angd i DGND, de vegades estem utilitzant ferrita, de vegades estem utilitzant el 0 ohms. M'agradaria saber, quin és el millor?

Ferrita es sumarà la inductància. Per al potencial entre ells és que no hi ha problema, però actuen com un filtre en el senyal d'alta freqüència. Per tant, evitarà que va dominar pel soroll del circuit anlog.

Hola a tots, aquest és bon tema per disscuss. Jo també sóc nova en el disseny de senyal mixta. En alguns IC de senyal mixta (ADC o MUX analògic), el AGND i DGND tenir el seu propi PIN, però alguns d'ells només tenen un sol pin GND. Llavors, com lidiar amb això en termes de disseny de PCB?

Hola Kousi, comptes de ferrita s'utilitzen també per reduir el soroll de la font d'alimentació, com ara el poder de rebot i rebot GND, comptes de ferrita en general s'insereixen entre l'alimentació i el terminal Vcc d'un circuit integrat per assaig i error. Es refereix a Ramesh

utilitzar la topologia d'estrella en connectar diferents motius

Sí, sòl estrella és el millor per connectar de terra diferents.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back