terra analògica i digital

C

Caringin

Guest
Hola,

Vull fer un PCB del meu disseny.Es compon de microcontrolador, d'analògic a digital, el controlador de motor, i l'amplificador.He de separar el seu terreny des del micro és digital i els altres són analògics?Gràcies.

 
Tractar el microcontrolador, Digital GND d'ADC, el controlador de motor, amplificador analògic i GND d'ADC com ciruits sub separat.Camins d'Ús de Sòl "separada per als circuits de sub i corbata a tots en un sol punt.

Espero que això ajudi.

bimbla.

 
Sempre és bona pràctica per separar-los i fer que s'uneixen en un punt.Ciudado amb el controlador de motor, ja que tendeixen a atreure corrents de pic que podria ser distruptive als seus motius.En gran mesura que la línia de derivació de corrent.Condensador valors que van de 47UF a 0.01uF són bones.

 
Hola,

Jo ús del controlador de motor IC, L293D H-pont.Encara és necessari l'ús de la gorra de pont?¿També necessita OPTOISOLATOR a la producció separada de la micro i la H-pont?Un amic em va dir que hi ha la possibilitat que l'elevada corrent dels fluxos d'H-entrar al pont de micro?Jo ús 12 V per a H-pont i 5 V per a les microempreses.

 
Caringin HI

Ús de by-pass condensador.Escolta al teu amic.Salutacions cordials!tyty

 
wwfeda va escriure:

Sempre és bona pràctica per separar-los i fer que s'uneixen en un punt.
Ciudado amb el controlador de motor, ja que tendeixen a atreure corrents de pic que podria ser distruptive als seus motius.
En gran mesura que la línia de derivació de corrent.
Condensador valors que van de 47UF a 0.01uF són bones.
 
per lligar GND GND analògica a digital, l'ús comptes de ferrita.la impedància de ritu suprimiria l'ESP pics de corrents d'arrencada del motor.tot el millor per al projecte.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top