Tensió de referència analògica 6v

S

shaneelal

Guest
Estic treballant en un projecte per detectar el nivell actual. El sensor mesura 0-600 A, que dóna sortida 0-6V. Necessito per connectar aquesta sortida amb la PIC 18F452. En primer lloc, com puc obtenir un voltatge de referència de 6V? Estic usant alimentació de corrent altern de 115 V i transformador, que els frens de baix a 12 V AC, a continuació, a continuació, un pont rectificador LM7805 per donar-me 5V. Com puc obtenir una 6V. A més, pot el PIC 18f452 acceptar un senyal de 6V dc referència?

Hola,
El sensor mesura 0-600 A, ens retorna 0-6V.Firstly, com puc obtenir un voltatge de referència de 6V? Estic usant alimentació de corrent altern de 115 V i transformador, que els frens de baix a 12 V AC, a continuació, a continuació, un pont rectificador LM7805 per donar-me 5V. Com puc obtenir una 6V
Quin tipus de sensor és? pot enviar un enllaç al full de dades? Vostè probablement haurà de implamnet un pont per canviar a 12DC, i una altra font d'alimentació simple amb un transistor de fins a 5V. Un cop més, necessitem veure el sensor per donar-li una resposta més precisa. I també, im interasted en veure aquest sensor ...
A més, pot el PIC 18f452 acceptar un senyal de 6V dc referència?
Sí, però només quan s'utilitza el I / O. Vostè haurà d'utilitzar el A / D per saber el voltatge exacte, de manera que el referance només es pot utilitzar és de 0 - 5V. La forma més senzilla de fer-ho és utilitzar 2 x Resistències% 1K1 com un divisor de tensió. El que s'obté és 0 - 3V. Aquesta a la foto, haurà de multiplicar per 200. En cas d'obtenir 3V al inputer (el màxim actual) i després 3 * 200 = 600 A. Bona sort.

Gràcies, va ser de gran ajuda. No perdo la resolució si faig això? Això és un enllaç al full d'especificacions. També es necessita un subministrament de voltatge de 15V DC, com puc aconseguir això? Estic usant el BB-600 Model. link: http://www.sypris.com/stm/content.asp?page_id=373 full d'especificacions és també a la pàgina

En lloc de deviding aquest senyal 0-6V per 2 intenta utilitzar 1k - 5k devider que només reduirà 6V a 5V i el resultat s'ha de multiplicar per 1.2 (es multiplica per 12 i dividit per 10) Pèrdua de la resolució serà tolerable, crec que .. Quant a + /-15V d'alimentació per al sensor de corrent de PCB, pot utilitzar el convertidor DC-DC que convertirà +5 Vcc a + /-15V. Exemple: NMH0515D (2W de potència de sortida hauria d'haver prou) .. [Size = 2] [color = # 999999] Alta després de 3 minuts: [/color] [/size] Es va oblidar d'esmentar: posar díode Zener 5.1V en paral · lel amb la resistència de 5k per protegir l'entrada del PIC ...

Hola shaneelal, després de veure el sensor i les especificacions, em pot donar respostes més precises: [list = 1] [*] Escriure un correu electrònic el proveïdor del sensor, en el lloc web que diu que vostè necessita +15 V per a la BB-600 Model i en el full de dades diu que necessita + / - 15V. [*] Si el seu únic +15 V, utilitzeu un Transformar per canviar de 110 a 24 . L'ús de 7815 i el 7805 a supplu ambdues tensions que necessitarà. El corrent és molt petita, així que probablement no necessita cap dissipador de calor, però m'agradaria posar una, per si de cas. [*] Si el + /-15V. Llavors, el camí és chepest nou, utilitzeu un transfomar per canviar-ho a 30V i aleshores utilitzar 7915 i 7815 per al + /-15V i 7805 només per als 5V. També en aquest cas em tornaria a usar petits dissipadors de calor. [*] No s'oblidi d'afegir un pont rectificador i les tapes de pocs! [/List] això és tot. el 7815 i el 7915 són molt fàcils d'utilitzar i comprar. Si necessiteu més ajuda, només ha de pujar ... Bona sort.

Anava a publicar això en un altre fil, però com jo estic rebent l'ajuda ja aquí. Necessito un sensor de corrent i voltatge. El sensor de voltatge requereix + / - 15V d'entrada. Des que la companyia estava planejant a comprar el sensor de corrent de la qual no és molt sensible, vaig a tractar d'aconseguir un sensor de corrent adequada de la mateixa empresa que estic obtenint el sensor de voltatge. Tots dos dispositius requereixen + / - 15V d'entrada i sortida de + / - 5V, potser el PIC 18f452 mànec-5V? els fulls d'especificacions són les següents: 0 - 600 A divisibles de sensor de corrent amb sortida de 5V ± CTG-601X5 http://www.ohiosemitronics.com/pdf/ctg.pdf 0 - 100Vdc d'entrada amb sortida de 5V ± VT7 - 004X5 http://www.ohiosemitronics.com/pdf/vt7.pdf Ok dubto molt de la 18f452 pot manejar a 5 Vcc, què he de fer? Hi ha alguna manera d'obtenir 0-5V a + /-5V rang? Crec que vaig a haver d'utilitzar l'opció de tercera gidimiz. Gràcies a vostè molt per l'ajuda que estic rebent.

Hishaneelal, pagat més attantion a la sortida d'avui. El PIC no pot rebre-V per l'A / D. Així que el que sujest és la següent: [list = 1] [*] Utilitza el meu sugstion el número 3 per proveir a la votage al sensor [*] Es divideix el posative i nagativo la diffrent a 2 entrades A / D. [*] El posative vaig a entrar en una agulla. [*] L'ús d'un amplificador inversor amb perfil de 2 trens (com el MCP609 de microxip) per convertir qualsevol tensió negativa a l'altra entrada A / D de la PIC. [*] En la verificació de programari per a tensions superiors a 0 V en la primera A / D. Si el 0, a continuació, comprovar els 2 A / D. [/List] Hi ha una altra manera, i això des d'un voltatge de polarització de 6V posative. Això augmentarà la seva producció complementa el sensor de + /-6V a 0 - 12V. Però l'altra vegada, vostè haurà de reduir el voltatge amb divisors de tensió i després es va a perdre la precisió que vostè volia. Pregunti a la companyia que vostè està buing d'ells, si tenen notes d'aplicació sobre l'ús dels seus sensors. Vaig saber que useuly aquestes empreses tenen una gran quantitat d'informació dels clients previus que tenien el mateix problema com ho va fer ... Bona sort.

Estic mesurant 0-100V de corrent continu. Mira VT8-004X5. lloc http://www.ohiosemitronics.com/pdf/vt8.pdf Es requereix una font d'alimentació de la font d'alimentació 85 - 265Vac, 48 - 420Hz. Aquest sensor de voltatge funciona? I "m mesurament de 0-600 A de corrent continu. Mira CTL-601S/600 amb CTA213X5. http://www.ohiosemitronics.com/pdf/ctl.pdf Es necessita una capacitat igual que el sensor de voltatge. Si us plau, digui si aquests dispositius són prou bons per al meu projecte, el que ha de mirar cap a fora i qualsevol consell que vostè pot pensar el que necessito.

Hola, em va donar un cop d'ull a la VT8-004X5 i es veu com un gran sensor.
Es requereix una font d'alimentació de la font d'alimentació 85 - 265Vac, 48 - 420Hz. Aquest sensor de voltatge funciona?
El que es Saing és que vostè necessita per alimentar el sensor amb la tensió que els oporate. Es durà a qualsevol cosa, des del rang de 85-265. Així que tot el que puc dir que està rebent una gran quantitat ...
ullada a CTL-601S/600 amb CTA213X5
Això també es veu molt bé. S'assemblen al que vostè necessita per al seu projecte. Una última cosa. Pregunti-li a ells per a qualsevol client que s'usa amb la seva àrea o cuntry. Tenir unes paraules amb ell i preguntar-li el que pensa sobre aquest producte. Si no es tornarà a reproduir per a la seva sol · licitud, tracti de buscar a la xarxa i veure si algú ho va usar o writen a ningú. Si no d'aquest treball, els pregunto sobre la directiva de retorn no. O fins i tot, obtenir una mostra i pagar per això si t'agrada. Sé que no és fàcil, hauràs de ser molt convinsing amb el telèfon / correu electrònic ells. Gràcies per la informació dels sensors ... Bona sort.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back