Temes importants per a l'estudi d'entrar en el camp de disseny de sistemes encastats

T

tsea

Guest
hola amics, sóc un estudiant d'enginyeria elèctrica i electrònica, i vull entrar en el camp de sistemes encastats design.as vaig llegir en una sèrie d'articles sobre els sistemes integrats, un ha de ser tot més rodó (però no en el sentit que presa de tot i mestre de res). he / a ha de tenir un profund coneixement de l'electrònica, disseny digital, programació, micro controladors, sistemes operatius reals de temps, processament de senyal digital i així successivament .... però què passa amb els temes de l'elèctrica la ciència (com jo ha de llegir els temes dels dos camps del meu curs) de potència, és a dir l'anàlisi de sistemes, electrònica de potència, màquines elèctriques ...... que fan els enginyers incorporats també els requereixen en el seu treball (dissenyadors de sistemes encastats han de donar als seus valuosos suggeriments en especial pel que fa a aquesta pregunta)??? i per tant puc també se centren amb el mateix esforç que faig se centren els temes d'electrònica que he esmentat? jo també m'agradaria que la gent o esmentar alguns altres temes diferents als que he esmentat que ha de practicar i per entrar en aquest camp ..... gràcies a tots en advace :) :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back