tambor photoplotter Com funciona?

W

weeyndha

Guest
Hi ha algun organisme saber com tambor photoplotter feina?

El tambor és la primera carregat electrostàtica.Aleshores la llum la imatge es centra en ell.Els fotons de canviar el nivell de càrrega en el tambor.Després el tambor es troba exposada als tòner.El tòner
s'adhereix als tambors per la forces electrostàtiques.Després, el tambor es va rodar en el paper que transfereix el tòner en el paper.El document es escalfa el que fa que el pal de tòner en el paper.

flatulència, explicant que
està impressora làser.El que vull saber és tambor photoplotter

Així és com tots els mètodes de treball xerográfico.Jo estava explicant l'estàndard de la màquina Xerox fa 40 anys.

Ara entenc la seva pregunta.En el document es posa en un tambor rotatori font i la tinta es mou la direcció perpendicular.D'aquesta manera vostè obté un escaneig de trama.La font de tinta és molt semblant a una impressora de raig de tinta.

Això
s'assembla molt al fil de foto mètode inventat per una persona al Canadà al voltant de 1925 i utilitzat durant dècades pels diaris per obtenir les seves fotos.

Hola

No puc explicar (ho vaig veure l'interior).fiilm d'un costat es col loca en el tambor, i amb la falta d'aire és inamovible des del tambor.Hi ha més de tambor làser cap (en el meu cas 256 fila de làser LED).i això es mou el cap des del principi fins al final de la fila, sense canviar la posició de tambor.després que el tambor gira i es fa una altra fila.Això
és tot.Si teniu més qüestió es pot demanar.

Adéu

Sembla que hi ha moltes maneres de fer-ho.La que es descriu és d'un producte que
s'utilitza per fer la producció, l'obra d'art de premsa preparat per a revistes i llibres.

La demostració també vaig veure un programa d'morphing que
s'utilitzen per modificar les fotos de les dones modelat roba perquè les seves cames i la cintura es van fer per tenir un diàmetre més petit.Tant per la vella dita popular que la càmera mai menteix.

Pegasus,

Estàs segur que el tambor no és rotar contínuament?

Jo mai vaig veure aquesta plotter ...

El tambor és contantly girar a alta velocitat ...
La velocitat de rotació i la posició es controla amb un codificador giratori ....

El làser es mou el cap horisontaly ...
S'escriu una fila per passar a la següent fila ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back