Té problemes per fer un encenedor de xenó

P

pranaych

Guest
Estem construint un encenedor d'un llum d'arc de xenó de 250W i, bàsicament, hem fet tots els components excepte la Bobina o la bobina com es mostra a la figura CKT 1. En el dispositiu d'encesa original, aquesta Bobina està feta d'una pedra, com semiconductors materail que tenen showm la bobina Bobina, anyopne pot suggerir el que aquesta bobina Bobina és i quin material està fet of.I podeu posar una foto de la bobina Bobina si cal.

Definitivament, un transformador, per la qual cosa és probable ferromagnètic (ferrita) de material, com etmabreu suggerit. El circuit funciona proporcionant una tensió de CC constant del rectificador (part inferior de la pàgina 1). El transformador de circuit dels actes dalt a l'esquerra com una tensió d'acumulador. Quan el voltatge en els taps en paral · lel és prou alta, la separació d'encesa (SG) realitza i envia un impuls de corrent en la "bobina" bobina. Aquesta bobina amb presa central / transformador provoca un voltatge major a aparèixer a través dels terminals del llum, que és l'impuls d'alta tensió necessària per fer el desglossament xenó i començar a arc.

Definitivament un transformador, per la qual cosa és probable ferromagnètic (ferrita) de material, com etmabreu suggerit. El circuit funciona proporcionant una tensió de CC constant del rectificador (part inferior de la pàgina 1). El transformador de circuit dels actes dalt a l'esquerra com una tensió d'acumulador. Quan el voltatge en els taps en paral · lel és prou alta, la separació d'encesa (SG) realitza i envia un impuls de corrent en la "bobina" bobina. Aquesta bobina amb presa central / transformador provoca una tensió major a aparèixer a través dels borns del llum, que és el pols d'alt voltatge necessari per fer el desglossament de xenó i començar a arc.
Moltes gràcies, però quin tipus de ferrita es mira com una pedra amb dos extrems polit com un metal.Can niquelat que em suggereixi alguna cosa.

Moltes gràcies, però quin tipus de ferrita s'assemblen a una pedra amb dos extrems polit com un metal.Can niquelat que em suggereixen alguna cosa
ni idea .. Anava buscar alguns altres circuits de llums d'arc de xenó i veure quin tipus de maquinari que utilitzen per al transformador d'alta tensió.

No tinc ni idea. Anava buscar alguns altres circuits de llums d'arc de xenó i veure quin tipus de maquinari que utilitzen per al transformador d'alt voltatge.
gràcies Sir molt!

Ok jo també estic tractant d'esbrinar el tipus de ferrita, però fins ara no es luck.Hope pot obtenir alguna informació.

El material és de Mn-Zn de Xenon trafo principal Balast. Forma i grandària ha de ser d'acord potència necessària.

El material és de Mn-Zn de Xenon trafo principal Balast. Forma i grandària ha de ser d'acord potència necessària.
Jo tinc la ferrita, però el treball dosent sense el recobriment de la part superior i no som capaços de trobar quin tipus de revestiment es that.Kindly compartir unes vistes ome sobre això.

Hi ha una capa de plata sobre ambdós extrems de la vareta de ferrita i si la closca d'aquest recobriment funciona dosent.

No he sentit d'això. Ja fa diverses xeno sense cap problema i per descomptat sense que el recobriment especial. Podeu buscar a Internet i buscar els dissenys dels fabricants i es pot trobar un munt de coses i les diferents formes de com fer-ho.

No he sentit d'això. Ja fa diverses xeno sense cap problema i per descomptat sense que el recobriment especial. Podeu buscar a Internet i buscar els dissenys dels fabricants i es pot trobar un munt de coses i les diferents formes de com fer-ho.
Em pot suggerir alguna cosa, tinc una aplicació marina és per això que estic molt particular sobre la seva fiabilitat com vull fer només que el disseny que funciona sense problemes!

Si us plau, em suggereixen un material adequat de la Bobina, no és un nucli de ferrita, és una cosa else.Please suggereixen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back