surar a la funció fixa de conversió de punt

O

omara007

Guest
nois .. algú té una funció per convertir nombres reals / flotador a punt fix amb una precisió donada? per exemple: Té la funció d'aquest número: (0,5) com un argument primer i en el segon argument Em donar (1) com el nombre de dígits binaris a l'esquerra del punt binari, i (2) en el tercer argument com el nombre de dígits binaris a la dreta del punt binari. El valor de retorn serà (010) si la funció es diu funcX => funcX 0.75,1,2 () retorna (011), etc .. funcions en Matlab, VHDL, c són tots benvinguts ..

AA, omara007 escriure: [citar] Em donar (1) com el nombre de dígits binaris a l'esquerra del punt binari, i (2) en el tercer argument com el nombre de dígits binaris la dreta del punt binari. [/Quote] Crec que és el sentit menys per donar els bits necessaris per representar els dígits a l'esquerra de la coma de la base. Què passa si un nombre no és suficient per representar el nombre que? ¿Va a descartar els bits menys significatius o més? Per la forma en què aquesta funció es pot easly fet. Salutacions, Amr.

Hi ha alguns conceptes que potser faltin com desbordament .. saturació .. La funció es pot saturar al seu sostre .. o simplement afirmar un indicador de desbordament .. Si vostè està a prop de l'arquitectura de maquinari, o no ho hagués dit. Simplement becuase si vas a l'estètica, es limitarà a certa longitud del vector on o ha de encongir les seves dades d'encaixar o fer alguns arounds de treball ..

AA, omara007 escriure:
Hi ha alguns conceptes que potser faltin com desbordament .. saturació ..
Comproveu que no et perdis aquests conceptes. Però no va especificar aquests requisits en el missatge original ur. vostè ha dit o especificar el nombre de bits requerida, de manera que la funció ha de superar tots els valors possibles PERMESA per programari o maquinari, el que sigui. També va escriure:
se li restringeix en certa longitud del vector on o ha de encongir les seves dades d'encaixar o fer alguns arounds de treball ..
Funcions amb paràmetres variables no poden ser sintetitzats, si és maquinari campanyes publicitàries. Es poden modelar només. Finalment, estic encantat d'ajudar si és necessari. Salutacions, Amr.

Plz comprovar la documentació per "rodó", "floor", "sostre" i "acord" en MATLAB.These estan incorporats en les funcions allà scripts no són availble

Sé que aquestes funcions i que don ' t convertir punt fix en format binari .. el 4 d'elles són completament funcions d'arrodoniment i no té res a veure amb les coses de punt flotant / fixa ..

omara007 escriure:
Sé que aquestes funcions i que no es converteixen en punt fix en format binari .. el 4 d'elles són completament funcions d'arrodoniment i no té res a veure amb la variable / fix punt les coses ..
U pot utilitzar i escriure funcions ur conevrsion de les peces extretes. Salutacions, Amr.

nois .. el problema no està en absolut en ceinling / sòl .. estic preguntant sobre un flotador a la funció fixa estàndard disponible en qualsevol idioma .. ni més ni menys ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back