Suggest em diferència de l'arquitectura d'anell VCO!

F

flyinspace

Guest
Hola a tots
Estic dissenyant una diferència en l'Anella VCO CMOS 0.35um procés.Les seves principals especificacions són:
Sintonització sèrie: 10M-150M amb una àmplia entrada de control de tensió, font d'alimentació 5v,
la reducció de soroll de fase (no estic segur sobre el valor exacte, és millor quan més baix),
una millor alimentació de supressió, la supressió del soroll bon substrat,
la producció es ona quadrada amb un 50% cicle de treball
La meva disseny atribueix a la important fase de soroll més baixos
i una millor font d'alimentació repressió.Al mateix temps, seleccioneu la diferència VCO anell degut a la baixa freqüència d'aplicació.Qui em pot donar algunes pistes sobre les modalitats achitecture?Per abtain el millor rendiment, el nombre d'etapes és adequada (3 o 4 etapes)?
Si vostè presenta un suggeriment,
si us plau, publiqui les seves raons junts.
Gràcies per endavant.

o han esmentat totes les especificacions de funcionament, però la frequencu!

per GHz sintonització gamma baixa (en percentatge) de la LC oscil ladors la fase de soroll més baix consum d'energia.

l'anell provis oscil ladors molt àmplia gamma d'ajustament adequat per l'aplicació offen digitals a causa de l'augment de Soroll de fase en relació a consum d'energia.

per oscil ladors LC hi ha només 3 topologies útil, però és millor symetric un parpelleig, degut a la reducció del soroll i 1 / 2 de potència requerits (actual reutilització).

oscil ladors d'anell es fan diferencial i únic que va acabar,
tots dos
s'utilitzen en el disseny d'IC, però d'acord a dos documents, juntament únic anell oscil lador han acabat la fase de soroll més baix per a un determinat nivell de potència.

BEST!

Hola goodboy_pl,
Agraeixo molt la seva ajuda!

.

He presentat la gamma de freqüències de funcionament - Tuning rang: 10MHZ-150MHz.

Beacause meu VCO és de baixa freqüència d'aplicació (en el generador de rellotge MCU), LC oscil lador no és apropiat per a mi.Per tant, seleccionar l'Anell de VCO defference per reduir el soroll de fase.
Vostè ha esmentat "dues juntament únic anell oscil lador han acabat la fase de soroll més baix".Pot proporcionar la relació o el vincle de paper per a mi?
Què hi ha de l'arquitectura de cascode utilitzant per VCO Anell?

VCO de disseny, vostè pot comprar el llibre "el disseny de l'oscil lador de baix soroll", o pot cercar en google, hi ha molta feina sobre la seva publicació en IEEE.

lxb97409

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back